Gjest hells bells Skrevet 8. juni 2015 #21 Del Skrevet 8. juni 2015 Foretrekker å være for kald Uten tv eller uten all musikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #22 Del Skrevet 8. juni 2015 uten musikk uten godt humør eller uten sosial intelligens Anonymous poster hash: 41be2...6b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 8. juni 2015 #23 Del Skrevet 8. juni 2015 Uten sosial intelligens Uten kjæledyr eller uten kjæreste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 8. juni 2015 Forfatter #24 Del Skrevet 8. juni 2015 Uten sosial intelligens Uten kjæledyr eller uten kjæreste? Uten kjæreste Aldri eie egen bil eller aldri få førerkort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 8. juni 2015 #25 Del Skrevet 8. juni 2015 Aldri eie egen bil Aldri spise sjokolade eller aldri spise potetgull? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Storekommode Skrevet 8. juni 2015 #26 Del Skrevet 8. juni 2015 Aldri sjokolade. Aldri vann eller aldri strøm i hjemmet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 9. juni 2015 #27 Del Skrevet 9. juni 2015 Aldri vann Kun sommersko eller vintersko? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hells bells Skrevet 9. juni 2015 #28 Del Skrevet 9. juni 2015 Kun vintersko Uten bikini eller badedrakt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #29 Del Skrevet 9. juni 2015 Aldri vann Kun sommersko eller vintersko? Kun sommersko Lidenskap eller kjærlighet. Anonymous poster hash: 8644f...e07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 9. juni 2015 #30 Del Skrevet 9. juni 2015 Velger å være uten lidenskap. Kjærlighet kan ha mange former Være uten dusj eller uten tannbørste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 9. juni 2015 Forfatter #31 Del Skrevet 9. juni 2015 Velger å være uten lidenskap. Kjærlighet kan ha mange former Være uten dusj eller uten tannbørste? Uten dusj. Aldri få bade mer, eller aldri få kjøre/gå/stå på ski/snowboard mer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Storekommode Skrevet 9. juni 2015 #32 Del Skrevet 9. juni 2015 Aldri mer ski osv (woho!) Aldri spise kjøtt eller aldri spise grønnsaker? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelupp23 Skrevet 9. juni 2015 #33 Del Skrevet 9. juni 2015 Aldri spise kjøtt Aldri bytte klær eller aldri forlate huset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
159 Skrevet 9. juni 2015 #34 Del Skrevet 9. juni 2015 (endret) Begge deler høres jo ut som en form for fengsel... Jeg velger aldri bytte klær. Eller nei, aldri forlate huset. Man kan jo kjøpe tjenester for å få alt man trenger hjem, så jeg tror jeg velger det siste alternativet. Stor sjanse for at jeg hadde valgt det andre en annen dag... Aldri kunne være ute i dagslys eller aldri kunne alltid måtte gå ut uten med to ledsagere? Endret 9. juni 2015 av 159 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AngryMouse Skrevet 9. juni 2015 #35 Del Skrevet 9. juni 2015 Begge deler høres jo ut som en form for fengsel... Jeg velger aldri bytte klær. Eller nei, aldri forlate huset. Man kan jo kjøpe tjenester for å få alt man trenger hjem, så jeg tror jeg velger det siste alternativet. Stor sjanse for at jeg hadde valgt det andre en annen dag... Aldri kunne være ute i dagslys eller aldri kunne gå ut uten to ledsagere? Måtte nok blitt at jeg aldri kunne gått ut uten to ledsakere. Aldri kysse eller aldri ha sex igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hells bells Skrevet 10. juni 2015 #36 Del Skrevet 10. juni 2015 Måtte nok ha blitt uten kyss. Uten oppvaskmaskin eller uten tørketrommel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Storekommode Skrevet 10. juni 2015 #37 Del Skrevet 10. juni 2015 Uten tørketrommel. Uten armer eller uten bein? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Example Skrevet 10. juni 2015 #38 Del Skrevet 10. juni 2015 Uten armer. Uten sex eller uten mann/dame/kjæreste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerunpedia Skrevet 10. juni 2015 #39 Del Skrevet 10. juni 2015 Uten sex. Være arbeidsledig hele livet eller uten ferie hele livet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Storekommode Skrevet 10. juni 2015 #40 Del Skrevet 10. juni 2015 Arbeidsledig. Resten av livet uten noe hår på kroppen, eller uten mulighet til å barbere det vekk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå