Persephone Skrevet 7. juni 2015 #1 Skrevet 7. juni 2015 Jeg får ikke sove fordi håret mitt lukter så ekstremt mye. Jeg er ikke sikker på hva det lukter, men det stikker i nesa og jeg klarer ikke la fokuset gå over på noe annet. Jeg vaska det med den samme shampooen jeg pleier å bruke, og den samme balsamen, og passet på å skylle det godt ut. Det kan umulig lukte noe mer eller annerledes av det nå i forhold til hva det pleier. Er det vanlig, og hva kan jeg gjøre som hjelper? Jeg kan ikke ta meg en dusj for å skylle det siden det kommer til å vekke resten av huset.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #2 Skrevet 7. juni 2015 Kanskje du er gravid? Anonymous poster hash: 4070e...ed9
Persephone Skrevet 7. juni 2015 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2015 Kanskje du er gravid? Anonymous poster hash: 4070e...ed9 Mensen sluttet for to dager siden, så jeg tviler sterkt. Man skal jo aldri si aldri, for noen får jo blødninger likevel ...
Persephone Skrevet 7. juni 2015 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2015 Dytter denne siden jeg er litt smådesperat etter søvn før eksamen. Sorry.
Persephone Skrevet 7. juni 2015 Forfatter #5 Skrevet 7. juni 2015 Beklager for å dytte igjen, men jeg får virkelig ikke sove med den lukta. Jeg har prøvd å sette det opp for å få det lengst unna nesa. Kan det være noen grunn til at jeg plutselig lukter så mye mer enn jeg pleier?
Bondenisse Skrevet 7. juni 2015 #6 Skrevet 7. juni 2015 siden du ikke vil dusje. Hva med å lufte det? Slå det ut og gå deg en tur (utendørs) Lykke til med eksamen
Persephone Skrevet 7. juni 2015 Forfatter #7 Skrevet 7. juni 2015 siden du ikke vil dusje. Hva med å lufte det? Slå det ut og gå deg en tur (utendørs) Lykke til med eksamen Jeg kan vel lufte deg ut av vinduet ... Tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå