Sitronmelis Skrevet 7. juni 2015 #1 Skrevet 7. juni 2015 (endret) Jeg skal studere et fag til høsten som gir 30 studiepoeng på to semestre. Altså 15 studiepoeng per semester. Så har jeg regnet ut på støttekalkulatoren hos lånekassen og det ser ut som at jeg har krav på 50 % i følge dette: Studiepoeng per semester Fast prosentsats for støtte* 0–14,5 studiepoeng Ikke stipend, ikke lån15–19,5 studiepoeng 50 prosent støtte 20–22 studiepoeng 67 prosent støtte 22,5–29,5 studiepoeng 75 prosent støtte Stemme dette? Er så redd for å søke om for mye stipend for da kan det jo gå ille... Endret 7. juni 2015 av Sitronmelis
Bondenisse Skrevet 8. juni 2015 #2 Skrevet 8. juni 2015 Riktig det, så du får halvparten av det fulltidsstudenter får Bare å søke, om noe er feil får du beskjed av lånekassen
Sitronmelis Skrevet 8. juni 2015 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2015 Riktig det, så du får halvparten av det fulltidsstudenter får Bare å søke, om noe er feil får du beskjed av lånekassen Okei Har søkt nå
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #4 Skrevet 8. juni 2015 Beklager å hijacke innlegget ditt TS, men angående stipend; får man 100% selv om man har lånekasse gjeld fra før? (altså en grad fra før og nå begynne på en ny en? innenfor de 8årene man har rett på støtte) Anonymous poster hash: 4cbb4...d46
Gjest EmilyR Skrevet 8. juni 2015 #5 Skrevet 8. juni 2015 Beklager å hijacke innlegget ditt TS, men angående stipend; får man 100% selv om man har lånekasse gjeld fra før? (altså en grad fra før og nå begynne på en ny en? innenfor de 8årene man har rett på støtte) Anonymous poster hash: 4cbb4...d46 Ja, du har jo rett på studiestøtte 8 år uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå