Gå til innhold

Fast regel i kjærligheten? Den første kjæresten er aldri den rette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette har jeg lurt på. Det virker som brudd og kjærlighetssorg er det viktigste man opplever innen dette, og noe av det viktigste i livet. Jeg forelsket meg i uaktuelle menn et par ganger, og hadde litt sorgen da fordi jeg viste det ikke kunne bli oss, men det var lettere å akseptere det. Så har jeg en jeg liker nå, som selv aldri før har hatt dame....han er en venn av meg, og jeg har avvist han før, men vi har fremdeles kontakt etter flere år. Jeg er så rar når det kommer til følelser, dette har jeg fått høre og. Men jeg tenker, at om det blir oss, så blir det sikkert bare slutt, fordi man skal alltid oppleve et brudd. så jeg tenker, at det er bedre om han finner en annen først, og vente til det blir slutt, og så kan vi prøve igjen....?

Anonymous poster hash: e688e...96d
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er nå en litt rar tankegang, men jeg forstår poenget ditt.

Det er ingen som kan forutse om noen gjør det slutt, det er derfor fallhøyden er så enorm for enkelte. Jeg hadde nok blitt knust om min kjæreste forlot meg, men som sagt kan man aldri forutse slike ting. Følelser svekkes, livssituasjon endres og man kan vokse fra hverandre.

Allikevel syns jeg jo at hvis man vil, så bør man prøve! :)

Stjeler et sitat fra Alene hjemme 2 (syns det var veldig fint sagt):

"I had a nice pair of rollerblades. I was afraid to wreck them, so I kept them i a box. Do you know what happened? I outgrew them. I never wore them outside. Only in my room a few times. If you won't use your heart, who cares if it gets broken? If you just keep it to yourself, maybe it'll be like my rollerblades. When you do decide to try it, it won't be any good. You should take a chance. Got nothing to lose."

Endret av Ms.Sommerfugl
  • Liker 1
Skrevet

Men det stemmer ikke. Det er mange som har vært sammen hele livet, selv om det var den første kjærligheten.

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg møtte min mann, var han 19 år, hadde ikke hatt kjæreste eller sex. Jeg hadde hatt flere kjærester og sex, og var 1 år eldre. Vi er gift og har 2 barn. Vært sammen i 17 år.

Anonymous poster hash: 06bb8...3fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...