AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #1 Skrevet 7. juni 2015 Hei, jeg har et spørsmål som sikkert er litt teit, menmen. Hvis jeg skal se på en snap eller noe sånt, og retter kameraet mot meg hvis jeg sitter i et veldig opplyst rom ser jeg kjempestygg ut og mister all selvfølelse. Men hvis det er mørkt ute, og jeg sitter i et rom med en litt dempet belysning og skal ta bilde av meg selv, ser jeg en mye bedre versjon av meg. Sitter bare her og lurer på om det bare er meg eller flere? Anonymous poster hash: 766e4...3bf
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #2 Skrevet 7. juni 2015 Ikke bare deg! Jeg må alltid ha riktig belysning for å ta bilder av meg selv Anonymous poster hash: 933ab...4b7 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #3 Skrevet 7. juni 2015 Selfiekamera på telefonen er helt elendig. Kamera har mye å si. Anonymous poster hash: 8e5b7...b9e 1
FitnessIna Skrevet 7. juni 2015 #4 Skrevet 7. juni 2015 haha, sounds like my life.. Ser forferdelig ut på selfiekameraet, men ikke like ille ut i speil/når lyset er rett 1
Gjest Honeyblossom Skrevet 7. juni 2015 #5 Skrevet 7. juni 2015 Ikke bare deg! Riktig lyssetting er alltid viktig når man skal ta bilder. ( og selfies ) Passer alltid på at jeg står i riktig lys når jeg skal ta selfies. Med mindre det er grimase snap til venninner. Da driter jeg i det for da ser jeg så jævlig ut uansett.
Avokado Skrevet 8. juni 2015 #6 Skrevet 8. juni 2015 Haha, samme her. Føler jeg ser ålreit ut i speil, men med en gang jeg skal ta en selfie, synker selvtilliten rett i bakken..
Gjest Jean Valjean Skrevet 8. juni 2015 #7 Skrevet 8. juni 2015 Det er 7 milliarder mennesker i verden sjansen for at noen noen gang er den eneste er svært liten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå