Gå til innhold

De bare forsvinner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alle menn forsvinner fra meg. Og det gjør så vondt.

Jeg har ingen problem med å finne menn. Tvert imot. Er ansett som en kul og grei jente. Men enten så tiltrekkes jeg av feil menn, eller så er det noe jeg gjør.

Det siste året har jeg møtt to menn, hvor begge gangene så har det vært gjensidig forelskelse. De har ofret mye for å være med meg. Reist langt, tatt seg fri osv. Men vips så blir de borte. Datet en fyr litt også og vips borte. Men aldri helt borte. De sender meg meldinger med jevne mellomrom for å liksom se om jeg fortsatt er her.

Jeg er nok litt dørmattesnill tror jeg. Og jeg blir veldig fort glad i mennesker. Alle som er normalt greie mennesker trykker jeg fort til mitt bryst. Jeg vet jeg risikerer mye ved å gjøre dette men jeg hverken kan eller vil endre på dette. Det er den jeg er.

En annen ting som kanskje kan være grunnen er at jeg ant ikke kan gi de noen barn. Men har også derfor bevisst møtt menn som sier de ikke vil ha, eller som allerede har, barn. Men kanskje det er en greie det også?

Jeg vet det er en mann som er forelsket i meg der ute nå, men som nå har tatt avstand. Og at jeg bare må ha is i magen. La han finne ut av dette i eget tempo. Men med tidligere statistikk så frykter jeg utfallet. Ene øyeblikket har jeg troen - i neste øyeblikk er håpet borte. Huff. Akkurat nå trenger jeg rett og slett litt ekstra styrke kjenner jeg :(

Anonymous poster hash: 00554...ce7

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

OK, så du er god på å selge, men dårlig på å levere?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det? Men jeg er langt ifra et dårlig menneske. Mange gode venner. Tilpasningsdyktig. Liker å vise omsorg. Sutrer ikke. Så da vet jeg ikke. Jeg vet jo at de fortsatt liker meg men forhold virker vanskelig.

Kan menn føle at de ikke har nok å tilby?

Skrevet

Trolig. Vi går jo etter utseendet (ikke at det skal være sånn "feilfritt" men at den aktuelle mannen tenner på den aktuelle kvinnens fremtoning) i begynnelsen, og oppdager etterhvert hvor kompatible vi er i sengehalmen, før vi ser resten av jenta. Sånn sett er det alltid risk at personligheten ikke matcher. Tar litt tid å trenge gjennom gjøre-godt-inntrykk-skallet.

Til sist handler det vel om de kan se deg for seg som en de vil dele livet med, eller om det rekker med madrassen. Akkurat som du med dem.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du lar det gå i hans tempo er det jo ikke rart det aldri skjer noe mer...

Anonymous poster hash: e1e99...0f5

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du lar det gå i hans tempo er det jo ikke rart det aldri skjer noe mer...

Anonymous poster hash: e1e99...0f5

Hva mener du med det? Jeg har ingen planer om å kreve av et mann skal følge min pipe. Har ingen ønske om å kjøre over noen.

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke spørre dem det gikk skeis med da? Og be om ærlige svar! Veldig vanskelig for oss å gjette her inne.

Anonymous poster hash: 91964...2d6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er som om jeg skulle skrevet dette innlegget..  Er også en normal jente, som ofte får høre at jeg er pen og har en veldig bra personlighet. For min del er probleet at jeg liker "bad boys". Har prøvd å gi de veldig snille litt sjenerte mennene en sjangse, men jeg får det desverre ikke til å funke :-/

Anonymous poster hash: a922f...ed0
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje problemet er at du er dørmatte-snill og at de begynner å kjede seg?

Jeg tiltrekker meg også masse menn, men jeg også har falt for bad boys og ender opp med å bli såret og gå fra dem igjen, og da blir de såret og bitter og jeg ensom igjen.

Klarer heller ikke bli tiltrukket av snille sjenerte menn. Går bare ikke.

Må ha en mann som er litt mer utfordrende enn en snill sjenert mann.

Anonymous poster hash: 314e4...193
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner meg litt igjen.. Men jeg tror jeg har en lei tendes til å bli for mye. Kanskje du også har det samme problemet? Du er kanskje litt for pen, litt for ålreit, litt for flink, litt for mye av alt..? Menn/gutter spesielt blir tydeligvis skremt av sånne damer.

Anonymous poster hash: b964b...c14
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner meg litt igjen.. Men jeg tror jeg har en lei tendes til å bli for mye. Kanskje du også har det samme problemet? Du er kanskje litt for pen, litt for ålreit, litt for flink, litt for mye av alt..? Menn/gutter spesielt blir tydeligvis skremt av sånne damer.

Kan kanskje hende. Men jeg tok feil i dette tilfellet. Heldigvis :D Kanskje han tok en kort tenkepause? Og kom på bedre tanker? Håper så i hvert fall :D

AnonymBruker
Skrevet

Bare tull.. Enhvermann vil ha en populær 10+ dame.. Menn er ikke redd for følelser, hvis en mann sier " jeg er redd for å få følelser for deg, "     så betyr det heller    " du er ikke bra nok"....

Anonymous poster hash: 13243...7d4

• Liker 1
Skrevet

Er som om jeg skulle skrevet dette innlegget..  Er også en normal jente, som ofte får høre at jeg er pen og har en veldig bra personlighet. For min del er probleet at jeg liker "bad boys". Har prøvd å gi de veldig snille litt sjenerte mennene en sjangse, men jeg får det desverre ikke til å funke :-/

Anonymous poster hash: a922f...ed0

Da kan du jo for det selv da.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje problemet er at du er dørmatte-snill og at de begynner å kjede seg?

Jeg tiltrekker meg også masse menn, men jeg også har falt for bad boys og ender opp med å bli såret og gå fra dem igjen, og da blir de såret og bitter og jeg ensom igjen.

Klarer heller ikke bli tiltrukket av snille sjenerte menn. Går bare ikke.

Må ha en mann som er litt mer utfordrende enn en snill sjenert mann.

Anonymous poster hash: 314e4...193

Ja men da må du nesten sitte med skjegget i postkassa hver gang. Bad boys er ikke egnet i et forhold, men det er "snille" gutter.

Anonymous poster hash: a38aa...30b

AnonymBruker
Skrevet

Alle menn forsvinner fra meg. Og det gjør så vondt.

Jeg har ingen problem med å finne menn. Tvert imot. Er ansett som en kul og grei jente. Men enten så tiltrekkes jeg av feil menn, eller så er det noe jeg gjør.

Det siste året har jeg møtt to menn, hvor begge gangene så har det vært gjensidig forelskelse. De har ofret mye for å være med meg. Reist langt, tatt seg fri osv. Men vips så blir de borte. Datet en fyr litt også og vips borte. Men aldri helt borte. De sender meg meldinger med jevne mellomrom for å liksom se om jeg fortsatt er her.

Jeg er nok litt dørmattesnill tror jeg. Og jeg blir veldig fort glad i mennesker. Alle som er normalt greie mennesker trykker jeg fort til mitt bryst. Jeg vet jeg risikerer mye ved å gjøre dette men jeg hverken kan eller vil endre på dette. Det er den jeg er.

En annen ting som kanskje kan være grunnen er at jeg ant ikke kan gi de noen barn. Men har også derfor bevisst møtt menn som sier de ikke vil ha, eller som allerede har, barn. Men kanskje det er en greie det også?

Jeg vet det er en mann som er forelsket i meg der ute nå, men som nå har tatt avstand. Og at jeg bare må ha is i magen. La han finne ut av dette i eget tempo. Men med tidligere statistikk så frykter jeg utfallet. Ene øyeblikket har jeg troen - i neste øyeblikk er håpet borte. Huff. Akkurat nå trenger jeg rett og slett litt ekstra styrke kjenner jeg :(

Hva om du ser slik på det, ts:

Du har ikke mindre hell enn andre. Menn stikker ikke oftere fra deg enn fra de fleste andre kvinner, og det er heller ikke slik at de stikker raskere eller hyppigere enn en kvinne ville gjort i samme situasjon.

Et møte mellom to mennesker er først kjemi/utseende. Så, når en har tenkt "Ok, dette virker som et menneske jeg kunne like å bli kjent med" så blir en nettopp det: kjent.

I denne bli-kjent fasen faller de aller, aller fleste fra som potensiell partner. De passer oss ikke intelektuelt, kropslig, emosjonelt, humørmessig, de har avvikende religion, kultur, holdninger, e.l fra våre absoluttkrav, de er ikke kompatible med vårt tenningsmønster og så videre. Kort sagt: mennesker er (flåsete sagt) som sko. De fleste vi liker i hylla på skobutikken passer ikke komfortabelt på foten.

Du (som alle andre) passer ikke komfortabelt på foten til desse mennene. Og dersom du tenker gjennom det så passet kanskje ikke de på din fot heller?

Å bli veldig glad i to mennesker på et år tilsier at du blir glad i dem før du blir kjent med dem. Og viktigere: før de blir kjent med eller glad i deg. Prøv å huske på at de første årene kan denne supre mannen godt være en øksemorder for alt du vet, og at dere knapt har skrapt i overflaten på hverandres person. Og at du før du kjenner han halvgodt ikke bør være så glad i han.

Anonymous poster hash: a82c0...396

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du høres ut som en "nice guy". Sikkert trivelig og grei, men ikke sånn kjempespennende å tilbringe tid med?

Anonymous poster hash: d09d2...b2b
AnonymBruker
Skrevet

De snille er ikke hardcore som regel, det er kanskje dårlig selvtillit eller usikkerhet. Nå er jeg snill også, og i ungdomstida slet jeg med selvtilliten.. Men dette kan gjøres noe med, og damer merker det med en gang hvor selvtilliten din er.. søren... dette er jo "How to get laid for dummies" kapittel 1 omtrent...

Neida, mann deg opp, vis deg frem, ikke ha frykt, så går dette bra, og det går bedre for hver gang..

eller...

Bare kvitt deg med den dårlige selvtilliten, noen gode ord til deg selv gir ikke selvtillit på topp med en gang kanskje, men det blir noe annet når du selv begynner å tro på alt det bra du sier til deg selv... Ikke lyver du for deg selv heller, for det er jo sant det du sier...

Damer er ikke vanskelig å lese, man trenger vel ikke lese signalene så nøye heller.

Ja... det er nok som regel assholes som har draget, men du trenger ikke være en asshole for å oppnå akkurat det samme, trenger bare en god selvtillit.

Og det kan jo hende du møter en dame som har litt gråstoff inni hodeskallen, og bingo, da kan du jo bare være deg selv da... for disse damene vil ikke ha noen huleboer, for det er jo akkurat det damene trigger på, manschåvinistisk alfa kultur, og det er helt greit.

quote fra over:

(Du høres ut som en "nice guy". Sikkert trivelig og grei, men ikke sånn kjempespennende å tilbringe tid med?)

Så snille folk er ukreative altså? eller dem hang seg opp i døra på kjøpesenteret så nå jobber daten plutselig som dørmatte for resten av verden? - Ja, kan skjønne å gå med en slik person som er dørmatte, og "sorry for at jeg lever" er dønn kjedelig og fullstendig uinterisant å bruke tida si med.

Jeg slet med det også, men jeg er så glad jeg kasta det tullet vekk ifra sinnet mitt.. It's all in your mind..

Aldri mer skal jeg tenke tanken .. ja, DEN tanken ja, waste of time, bortkasta ressurser, nei. Ikke lett å ha det sånn... og ikke lett å vende på det, med mindre du ikke bare kvitter deg med det, som virker veldig vanskelig, men såre enkelt i praksis..

Og når du blir eldre er det som plankekjøring.. Det er bare å være seg selv og snakke med dem det.... Veeeeldig enkelt... Og viser dama signaler om avvisning, så går du etter venninna, så får du se hva som skjer...

Ja, og gå inn for å like damer, forsøk å ha ett bra kvinnesyn, som det heter, og lik dem, nei nei nei, ELSK dem, men ikke i desperasjon, for det synes jo, må sørge for magnet effekten blir opprettholdt og peker rett vei. Du trenger ikke spille shåvinist for å bli likt av en dame, det tror jeg gjelder bare noen damer som virkelig liker sånt, for de fleste ser litt lengre enn akkurat den hår&klubbe stadiet og kanskje foretrekker de litt mer softe typene. Ikke at det er noe galt med det, det er bare sånn det er bare.. Alfa-Instinkter eller hva man skal kalle det.

Det er enkelt, det er veldig kult! Alt som trengs... just do it! Man må faktisk gå fysisk inn i butikken for å få tak i en musefelle, Om du ikke bestiller den fra nettet... Samme med damer også, man må enten oppsøke en arena der damene er.. Tja, vi er her kanskje allerede, kvinneguiden er vel rettet mot damer generellt, jaja, da er det bare å skravle med dem da, du finner fort ut hva de er ute etter, om det skal være på den hurtige måten.. haha.

Have fun og lykke til!

Anonymous poster hash: 60b7c...d1e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...