AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #1 Skrevet 7. juni 2015 Hvilke merker er best å satse på for god kvalitet på bas-tshirts til dame? Er mektig lei alle billig varianter som ikke ser ut etter en vask. Maks pris 7-800kr / st. Anonymous poster hash: 2af30...25d
skruf Skrevet 7. juni 2015 #2 Skrevet 7. juni 2015 Jeg har noen helt enkle basic tskjorter fra merkene Samsøe og Samsøe, Hunkydory og Tiger of Sweeden. Har de både i sort og i hvit. Holder vask etter vask, og jeg er veldig fornøyd med de. Har i både bomull og lin (er veldig glad i linstoff). Snittpris ligger vel på mellom 450kr og 550kr pr stk. Kjøpte nettopp en basic sort singlet i linstoff fra Tiger of Sweeden som er innmari god.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #3 Skrevet 7. juni 2015 Jeg har noen helt enkle basic tskjorter fra merkene Samsøe og Samsøe, Hunkydory og Tiger of Sweeden. Har de både i sort og i hvit. Holder vask etter vask, og jeg er veldig fornøyd med de. Har i både bomull og lin (er veldig glad i linstoff). Snittpris ligger vel på mellom 450kr og 550kr pr stk. Kjøpte nettopp en basic sort singlet i linstoff fra Tiger of Sweeden som er innmari god. Ok, takk! Hvordan er Samsøe på størrelsen? Anonymous poster hash: 2af30...25d
skruf Skrevet 7. juni 2015 #4 Skrevet 7. juni 2015 Ok, takk! Hvordan er Samsøe på størrelsen? Anonymous poster hash: 2af30...25d Helt normale vil jeg si. Men, vær obs hvis du kjøper i lin, de vider seg ut. Jeg kjøpte først ei i min normale størrelse, men endte opp med å kjøpe en ny i en størrelse mindre.
skruf Skrevet 7. juni 2015 #5 Skrevet 7. juni 2015 Hvis du har Høyer i nærheten så anbefaler jeg å ta turen dit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå