Gå til innhold

Russesitat

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er russ i 2016 og som sitat på russekortet skulle jeg egentlig ha "våkner du opp med dette på nattbordet, har jeg allerede kledd på meg og rømt ut av vinduet". Men da jeg fortalte det til en venninne som var russ i år, brukte hun det i stedenfor.. Er det noen som har et liknende sitat som jeg kan bruke? :-)

Anonymous poster hash: 880d4...2a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På mitt hadde jeg "Om dagen er livet underbart, og natten er underlivet bart" 

Men det er nok så oppbrukt vil jeg tro, er dessverre ikke så alt for god på sitater, men hvis du googler russekort finner du sikkert noe bra..  :laugh:

Skrevet

Kanskje du får bedre respons i et annet forum? Dette er kryssordhjelpen.

• Liker 1
Skrevet

Mitt sitat var: "alkohol løser ingen problemer, men det gjør faen ikke melk heller". Det nok veldig oppbrukt, men nå er det også en del år siden jeg var russ

Skrevet

Nå må jeg bare sitere nok en gang Friedrich Schiller: Mot dumheten kjemper selv gudene forgjeves.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du får bedre respons i et annet forum? Dette er kryssordhjelpen.

På hvilket forum skal jeg poste dette da, tenkte du? :-)

Anonymous poster hash: 880d4...2a6

Skrevet

Jeg hadde: Gud må ha vært en råner, hvorfor skulle han ellers laget trær som ligner på wonderbaum??

og: ÅÅ, eg hugheilar deg av heile mi hoppande blopumpe, kom, lat oss trynsleikja

Skrevet

Jeg hadde et sitat jeg fant på selv: "Det er ingen vits i å prøve å drite meg ut, for det klarer jeg fint selv"

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde

"Bli ikkje arg -berre forundra!" 😊

En venninne av meg hadde

"Hvorfor kvinner ikke kan lukeparkere? Fordi menn forteller dem at dette -----> er 20cm"

Anonymous poster hash: 1576a...a7f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...