AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #1 Skrevet 7. juni 2015 Det er en jente på studiet som guttene snakker om… Hun kjenner egentlig ingen andre i forelesningen og hun sitter alltid alene og snakker ikke med noen i pausene heller. Jeg skjønner ikke helt hva guttene ser i henne… Og skjønner ikke hvordan de har lagt merke til henne med tanke på at hun ikke har noen venner. Er hun så fantastisk liksom? Anonymous poster hash: f4a3b...84e
Ms.Sommerfugl Skrevet 7. juni 2015 #2 Skrevet 7. juni 2015 Hvordan påvirker dette deg, egentlig? Sjalusi er ikke en god følelse. Kanskje du heller skal rette oppmerksomheten mot deg selv og hva du gjør, istedenfor å irritere deg over noen som ikke gjør deg en verdens ting! 15
sweg Skrevet 7. juni 2015 #3 Skrevet 7. juni 2015 Kanskje de legger merke til henne fordi hun er/velger å være ensom? Kan være de finner henne pen eller mystisk, og har lyst til å snakke med henne? Man vet aldri, men skjønner ikke hvorfor du er så fordomsfull mot henne når du aldri har snakket med henne selv tydeligvis... Siden du merker at hun ikke har noen venner, hvorfor går du ikke bort til henne og holder henne med selskap? Burde ikke være så vanskelig siden dere studerer det samme, og ekskluderende og fordomsfulle personer som deg er ikke akkurat så fantastiske heller... 9
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #4 Skrevet 7. juni 2015 Jeg er en sånn som sitter mutters alene på skolen, hater pausene for da blir det ekstra tydelig at jeg er alene og ikke har noen. Jeg hadde en del fravær første semester, som ødela ganske mye i forhold til å bli kjent kan man si. Har forsøkt å få kontakt med noen av jentene jeg har timer med, men de ignorerer meg TOTALT, de ser på meg uten å se meg, det er som jeg er luft, bokstavelig talt. Dette er voksne damer - jeg går på voksenopplæringen og er selv i slutten av tjueåra, mens disse er fra slutten av tjueåra til slutten av tredveåra. Litt avsporing dette her - men syntes innlegget ditt sier ganske mye om deg som person, jeg kan på et vis forstå at gutta har mer interesse av henne enn av deg hvis du oppfører deg sånn in real life også :/ Anonymous poster hash: 815e2...63d 7
Maleficenta Skrevet 7. juni 2015 #5 Skrevet 7. juni 2015 Det er en jente på studiet som guttene snakker om… Hun kjenner egentlig ingen andre i forelesningen og hun sitter alltid alene og snakker ikke med noen i pausene heller. Jeg skjønner ikke helt hva guttene ser i henne… Og skjønner ikke hvordan de har lagt merke til henne med tanke på at hun ikke har noen venner. Er hun så fantastisk liksom?Anonymous poster hash: f4a3b...84e Hun er vel pen da Eller så syns de det er leit at hun sitter alene og har lyst til å gå bort å snakke med henne men tør ikke helt? 3
Doge Skrevet 7. juni 2015 #6 Skrevet 7. juni 2015 Det jeg lurer på her er hvordan du klarer å bare sitte der og se på at denne jenta alltid sitter uten noen venner. Om du sier hei og prøver å bli kjent med henne, så ser du kanskje at hun faktisk er fantastisk... 13
Blod Skrevet 7. juni 2015 #7 Skrevet 7. juni 2015 Og? Du vet jo ikke en dritt om hun. Man må ikke ha masse venner og være skikkelig utadvent for å være verdig som menneske! 7
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #8 Skrevet 8. juni 2015 Og? Du vet jo ikke en dritt om hun. Man må ikke ha masse venner og være skikkelig utadvent for å være verdig som menneske! Nei, men synes guttene hun er så utrolig vakker liksom? Har hørt at hun har blitt omtalt som "hun der fra forelesningen" og da vet liksom alle hvem de snakker om… Synes det er så rart når vi er 400 studenter i forelesningene… Hvordan kan de ha lagt så godt merke til henne? Anonymous poster hash: f4a3b...84e
skyflakes Skrevet 8. juni 2015 #9 Skrevet 8. juni 2015 Nei, men synes guttene hun er så utrolig vakker liksom? Har hørt at hun har blitt omtalt som "hun der fra forelesningen" og da vet liksom alle hvem de snakker om… Synes det er så rart når vi er 400 studenter i forelesningene… Hvordan kan de ha lagt så godt merke til henne? Anonymous poster hash: f4a3b...84e Og hvor mange av disse 400 studentene er det som legger merke til henne? Et par av dine kompiser? Hun er vel pen eller har en god utstråling. Dessuten er man jo mer "synlig" dersom man sitter alene i en forelesning enn hvis man sitter i en stor gjeng. 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #10 Skrevet 8. juni 2015 Og? Du vet jo ikke en dritt om hun. Man må ikke ha masse venner og være skikkelig utadvent for å være verdig som menneske! henne* Anonymous poster hash: 36e5f...4a6 3
Maleficenta Skrevet 8. juni 2015 #11 Skrevet 8. juni 2015 Og? Du vet jo ikke en dritt om hun. Man må ikke ha masse venner og være skikkelig utadvent for å være verdig som menneske! Huff syns synd på henne. Jeg har vært likedan selv. Skjønner ikke hvorfor folk er så stygge mot folk som er stille og ditter alene. Og kan godt være hun har venner. Hun har gjerne flyttet til en ny plass og sliter med å bli kjent med nye. Er faktisk ikke så lett det der. Hater når folk ikke er inkluderende 4
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #12 Skrevet 8. juni 2015 Jeg har ikke så mange venner heller og var sjenert på VGS, ikke like sjenert nå som før. Har alltid hatt mange beundrere selv om jeg ikke har hatt venner. Tror neppe det er en attraktiv greie å være uten mange venner, men det kan hende man ikke er helt retard av den grunn og ergo kan bli sett på som attraktiv tiltross. Anonymous poster hash: 58afa...a99
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #13 Skrevet 8. juni 2015 Har du spurt kompisene dine om hvorfor de legger merke til henne da? Eller er du bare sur og furt fordi de ikke kaster seg over deg? Man måles heldigvis ikke ut i fra hvor mange venner man har i en forelesningssal.Anonymous poster hash: 97281...8cd 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #14 Skrevet 8. juni 2015 Jeg satt også helst alene, jeg hadde et stort sosialt nettverk og var ikke interessert i det sosiale med andre studenter. Simpelthen ikke tid til å omgås flere Anonymous poster hash: b4b3d...807
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #15 Skrevet 8. juni 2015 Kanskje hun bare hater folk og å være sosial, fordi hun føler at folk hun ikke kjenner driver å dømmer hun, så hun vil rett og slett bare unngå dem/deg! Anonymous poster hash: 79567...370
Blod Skrevet 8. juni 2015 #16 Skrevet 8. juni 2015 Nei, men synes guttene hun er så utrolig vakker liksom? Har hørt at hun har blitt omtalt som "hun der fra forelesningen" og da vet liksom alle hvem de snakker om… Synes det er så rart når vi er 400 studenter i forelesningene… Hvordan kan de ha lagt så godt merke til henne? Anonymous poster hash: f4a3b...84e Vi synes alle at forskjellige ting er vakre. Kan jo hende de har sett hun gjøre mer enn du. Er ikke sikkert hun er som du tror. Førsteinntrykk er aldri korrekte. 1
Blod Skrevet 8. juni 2015 #17 Skrevet 8. juni 2015 Huff syns synd på henne. Jeg har vært likedan selv. Skjønner ikke hvorfor folk er så stygge mot folk som er stille og ditter alene. Og kan godt være hun har venner. Hun har gjerne flyttet til en ny plass og sliter med å bli kjent med nye. Er faktisk ikke så lett det der. Hater når folk ikke er inkluderende Enig! Er mange som er tilbakeholdne på skolen. Det betyr ikke at de alltid er det. Ikke alle går på skole med vennene sine, og når man er med dem alene på fritiden, under trygge omstendigheter er de fleste helt annerledes.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #18 Skrevet 15. juni 2015 Det jeg lurer på her er hvordan du klarer å bare sitte der og se på at denne jenta alltid sitter uten noen venner. Om du sier hei og prøver å bli kjent med henne, så ser du kanskje at hun faktisk er fantastisk... Det er ikke alle som har veldig lyst å sosialisere med alle. Jeg elsker når det er ingen andre i kantinen og jeg kan ha pausen min i fred. Venner har jeg nok av på fritiden. Hater alle som bare skal komme bort å prate . Anonymous poster hash: 38d2a...495
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå