Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Visste ikke helt hvilket underforum jeg skulle poste i, men jeg prøver her jeg :) Hvor kjøper du dine plakater? Jeg har funnet en del nettsider som "allposters", men de alle virker litt jalla. På eBay finner jeg mye av det samme, og ikke akkurat det jeg leter etter.

Med plakater mener jeg alt av filmplakater til bilder av band og TV-serier.

Anonymous poster hash: 0819a...064
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte mine på Allposters.. Filmplakater altså :)

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte mine på Allposters.. Filmplakater altså :)

Og de er fine som på bildene på nettet? Hvordan er det med toll og slikt? Tipper de sender fra Kina?

Skrevet

Jeg har også kjøpt alle mine bilder / plakater på Allposters. Aldri blitt skuffet, og har aldri vært noen sak med toll for meg i hvert fall.

Skrevet

Og de er fine som på bildene på nettet? Hvordan er det med toll og slikt? Tipper de sender fra Kina?

Ja, de er kjempefine! Er veldig fornøyd, og jeg skal nok handle mer derfra senere. Aldri vært snakk om noe toll :)

Skrevet

Allposters.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Har også bestilt fra Allposters, de er ikke "jalla" :)

Skrevet

Har kjøpt ifra Allposters, fikk plakatene ca 1mnd etter jeg bestilte de. Vet ikke hvorfor eller hva som skjedde men jeg fikk de til slutt.

Skrevet

Allposters. De sender fra Nederland (tror jeg det er), så pass på summen du handler for. Over 350 kr og du må betale moms + fortollingsgebyr. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...