Kajal Skrevet 7. juni 2015 #1 Skrevet 7. juni 2015 Sluttet på p-piller (kombi) en uke før de hvite pillene. Fikk blødning noen dager etter (altså slik mens som jeg har pleid ved bruk av pillene). Hva er normalt gang videre nå? Får jeg eggløsning i løpet av de neste ukene og kan bli gravid? Eller må jeg vente på neste "ordinære" mens før jeg får eggløsning etter det?
A4-livet Skrevet 8. juni 2015 #2 Skrevet 8. juni 2015 Du kan bli gravid nå ja, men husk at syklusen ikke nødvendigvis er på 28 dager. Da jeg sluttet med p-piller var de to første syklusene på 40 dager før jeg plutselig var nede på 28.
Charlotte* Skrevet 8. juni 2015 #3 Skrevet 8. juni 2015 Jeg sluttet med mine p-piller 20. mai. Har brukt p-piller i 10 år og hoppet mye over "de hvite" pillene og forskjøvet mens fra mnd til mnd. Så klart var jeg usikker på hvordan kroppen ville respondere etter slutt. Hadde kjøpt meg en del billige Eggløsningstester på www.billige-tester.no (?) og testet lit jevn etter eggløsningen. 31.05 var testen sterkt positiv og 01.06 var den svak positiv, så jeg tror jeg har hatt eggløsning i dette tidsrommet, men har ikke hatt noe blødning etter pilleslutt tror det er svært individuelt, lykke til Tiden vil vise .
Kajal Skrevet 8. juni 2015 Forfatter #4 Skrevet 8. juni 2015 Takk for svar. Den blødningen jeg har nå er altså den såkalte bortfallsblødningen? Kanskje jeg skal kjøpe noen EL-tester. Hadde jo tenkt å ta dette helt casual og "kose oss og se hva som skjer", men nå som vi har bestemt oss for å begynne å prøve blir jeg plutselig litt utålmodig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå