Gå til innhold

Noen som vet om noen sider på internett hvor de selger bilder (til å ha på veggene) ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet om Allposters, men skulle gjerne hatt noen tips til andre sider. Takk! :)

Anonymous poster hash: 50a27...a1d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg handler en del på Society6. Syns de har mye fint der. :-)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet om Allposters, men skulle gjerne hatt noen tips til andre sider. Takk! :)

Jeg skulle til å si allposters. Hva slags bilder er du ute etter da? 

Anonymous poster hash: 04db6...db1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle til å si allposters. Hva slags bilder er du ute etter da?

Anonymous poster hash: 04db6...db1 [/quote Har ikke så mange preferanser. Noe fint til å pynte opp veggene. De har mye på Allposters, men er så utrolig mye, at det er vanskelig å finne frem..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg handler en del på Society6. Syns de har mye fint der. :-)

Takk for tips!

AnonymBruker
Skrevet

Fine art America har jeg handlet fra. Men de har muligens enda større utvalg enn Allposters.

Anonymous poster hash: 5ba0c...953
AnonymBruker
Skrevet

Fine art America har jeg handlet fra. Men de har muligens enda større utvalg enn Allposters.

Anonymous poster hash: 5ba0c...953

Skal sjekke det ut! :)

Skrevet

DeviantArt! Jeg har bestilt bilder derfra før, og fikk det nydelig printet på tykt lerret. Det fine med DeviantArt er at da støtter man hver enkelt kunstner, i stedet for å legge inn masse penger i noe som er masseprodusert. Så det vil jeg på det varmeste anbefale :)

AnonymBruker
Skrevet

DeviantArt! Jeg har bestilt bilder derfra før, og fikk det nydelig printet på tykt lerret. Det fine med DeviantArt er at da støtter man hver enkelt kunstner, i stedet for å legge inn masse penger i noe som er masseprodusert. Så det vil jeg på det varmeste anbefale :)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips!

Skrevet

Etsy.com har mye forskjellig 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...