AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #1 Skrevet 7. juni 2015 Jeg vet om Allposters, men skulle gjerne hatt noen tips til andre sider. Takk! Anonymous poster hash: 50a27...a1d
si_nei Skrevet 7. juni 2015 #2 Skrevet 7. juni 2015 Jeg handler en del på Society6. Syns de har mye fint der. :-) 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #3 Skrevet 7. juni 2015 Jeg vet om Allposters, men skulle gjerne hatt noen tips til andre sider. Takk! Anonymous poster hash: 50a27...a1d Jeg skulle til å si allposters. Hva slags bilder er du ute etter da? Anonymous poster hash: 04db6...db1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #4 Skrevet 7. juni 2015 Jeg skulle til å si allposters. Hva slags bilder er du ute etter da? Anonymous poster hash: 04db6...db1 [/quote Har ikke så mange preferanser. Noe fint til å pynte opp veggene. De har mye på Allposters, men er så utrolig mye, at det er vanskelig å finne frem..Anonymous poster hash: 50a27...a1d
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #5 Skrevet 7. juni 2015 Jeg handler en del på Society6. Syns de har mye fint der. :-) Takk for tips!Anonymous poster hash: 50a27...a1d
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #6 Skrevet 8. juni 2015 Fine art America har jeg handlet fra. Men de har muligens enda større utvalg enn Allposters. Anonymous poster hash: 5ba0c...953
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #7 Skrevet 8. juni 2015 Fine art America har jeg handlet fra. Men de har muligens enda større utvalg enn Allposters. Anonymous poster hash: 5ba0c...953 Skal sjekke det ut! Anonymous poster hash: 50a27...a1d
bippo Skrevet 8. juni 2015 #8 Skrevet 8. juni 2015 DeviantArt! Jeg har bestilt bilder derfra før, og fikk det nydelig printet på tykt lerret. Det fine med DeviantArt er at da støtter man hver enkelt kunstner, i stedet for å legge inn masse penger i noe som er masseprodusert. Så det vil jeg på det varmeste anbefale
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #9 Skrevet 8. juni 2015 DeviantArt! Jeg har bestilt bilder derfra før, og fikk det nydelig printet på tykt lerret. Det fine med DeviantArt er at da støtter man hver enkelt kunstner, i stedet for å legge inn masse penger i noe som er masseprodusert. Så det vil jeg på det varmeste anbefale Anonymous poster hash: 50a27...a1d
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #10 Skrevet 8. juni 2015 DeviantArt! Jeg har bestilt bilder derfra før, og fikk det nydelig printet på tykt lerret. Det fine med DeviantArt er at da støtter man hver enkelt kunstner, i stedet for å legge inn masse penger i noe som er masseprodusert. Så det vil jeg på det varmeste anbefale Takk for tips!Anonymous poster hash: 50a27...a1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå