Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg blir lett redd og dette skremte meg litt. Jeg tok den til slutt, men la på etter 1 sekund da jeg hørte det ikke var en ekte stemme som snakket, men en sånn... Åh, kommer ikke på hva det heter. Var iallefall en kvinnestemme som sa noe på utenlandsk språk, jeg tipper et eller annet asiatisk men som sagt hørte jeg bare på dette i ett sekund så kan være hvilket som helst språk annet enn engelsk og norsk. 

Nummeret er: +1 480-525-9736

Anonymous poster hash: c0ab9...2ae
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har og blitt oppringt av nummer fra Danmark og Tyrkia siste tiden. Har aldri svart dem, men blir redd ja. Aldri blitt oppringt av +1 da. Jeg har i tillegg et nummer som ikke skal ligge på nett heller, likevel finner de meg. Pluss at jeg blir oppringt fra Sverige i ny og ned da noen gav bort nummeret mitt ved en photoshoot de var på. De ringer typ 2 ganger i året for å spørre om jeg vil bli tatt bilder av. Desperate folk altså.

Anonymous poster hash: 919b6...afd

AnonymBruker
Skrevet

trodde de fleste har fått med seg via medier at man aldri må ta telefonen når man ser sånne rare nummer. 

Anonymous poster hash: e0340...17e
AnonymBruker
Skrevet

trodde de fleste har fått med seg via medier at man aldri må ta telefonen når man ser sånne rare nummer. 

Anonymous poster hash: e0340...17e

Jeg blir ofte ringt fra utlandet pga jobb, men aldri fra et slikt nummer. Tenkte at jeg ikke burde ta den men så tenkte jeg tenk om, tenk om... 

Hva skjer når man tar telfonen når det er slike nummer, da? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir ofte ringt fra utlandet pga jobb, men aldri fra et slikt nummer. Tenkte at jeg ikke burde ta den men så tenkte jeg tenk om, tenk om...

Man blir sikkert rammet av 7 års ulykke og alle tenna ramler ut.

Anonymous poster hash: a18af...e23

Gjest Peanut
Skrevet

Hvis du kan blokkere nummer, så foreslår jeg at du gjør det. Eventuelt legge til en app som heter truecaller.

Jeg sjekket nummeret i truecaller og det er rapportert inn som "spam".

Skrevet

Tror ikke det kan skje så mye med mindre du gir de passord eller lignende? Litt usikker, sikkert noen som vet bedre enn meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...