AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #1 Skrevet 7. juni 2015 Jeg er nå tolv uker på vei og føler meg ikke morgenkvalm lenger. Jeg føler ikke magen synes noe særlig, og noen ganger glemmer jeg nesten at jeg er gravid. Er dette vanlig? Når merket dere magen og andre ting? Anonymous poster hash: bb872...149
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #2 Skrevet 7. juni 2015 Magen kom ca. i uke 30 😕 (...men hadde "en haug" med andre gravidplager så glemte aldri at jeg var gravid 😜 )Anonymous poster hash: fb2fa...913
skruf Skrevet 7. juni 2015 #3 Skrevet 7. juni 2015 Veldig vanlig. Kvalmen gir seg ofte når du er ferdig med første trimester, og det er helt vanlig (faktisk mest vanlig) å ikke ha fått gravidkul på magen enda i uke 12. Livmoren når over skambeinet først på denne tiden i svangerskapet, så helt normalt å ikke ha fått mage. Er du førstegangsfødende så tar det ofte ganske mange uker før magen popper frem, mange får ikke skikkelig kul på magen før rundt uke 18-20 (jeg hadde flat mage frem til uke 24 da jeg gikk med min første). Neste gang du går gravid så kommer magen som oftest tidligere pga du har vært gravid før. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #4 Skrevet 7. juni 2015 Er 12 uker selv. Har en bitteliten mage, men man må nesten vite at jeg er gravid for å se det! Kvalmen er smått til stede enda, men joda har glemt at jeg er gravid! Regner med at det går opp for meg tidsnok! Skulle gjerne følt meg mer gravid da! Anonymous poster hash: 09514...b6e
blomst12 Skrevet 7. juni 2015 #5 Skrevet 7. juni 2015 Første gang kom ikke magen før uke 20 ca. Kunne skjult graviditet hvis jeg ville til uke 26-27.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #6 Skrevet 7. juni 2015 Jeg har kun noen få uker igjen av svangerskapet, og det er fortsatt noen som ikke vet at jeg er gravid fordi jeg ikke har sagt det til de. Litt kjipt å ikke få den struttemagen Anonymous poster hash: 95842...e0f
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #7 Skrevet 7. juni 2015 Første gang hadde jeg ikke skikkelig mage før rundt uke 30. Trodde selv den viste fra uke 15, men var nok bare oppblåst for andre flirte når jeg skulle vise "magen". Var mye kvalm første trimester, så i andre trimester følte jeg også at jeg kunne glemme at jeg var gravid. Fortalte det ikke til venner osv før jeg var 20 uker på vei. Andre gang kom magen litt tidligere. Kanskje rundt 23-24 uker. Og opplevde det samme med at jeg kunne glemme jeg var gravid etter at kvalmen gav seg rundt uke 12. Ikke bekymre deg, magen kommer tidsnok skal du se. Når du begynner å kjenne spark kanskje rundt 17-18 uker, er også dette med på å gjøre at du føler deg gravid, selv om magen ikke har kommet enda. Lykke til med resten av graviditeten :-)Anonymous poster hash: d5ee6...02a
malicious Skrevet 7. juni 2015 #8 Skrevet 7. juni 2015 Veldig få har mage når man er 12 uker på vei. Helt normalt. Min mage kom rundt 17-18 uker tror jeg.
Maleficenta Skrevet 7. juni 2015 #9 Skrevet 7. juni 2015 Jeg er nå tolv uker på vei og føler meg ikke morgenkvalm lenger. Jeg føler ikke magen synes noe særlig, og noen ganger glemmer jeg nesten at jeg er gravid. Er dette vanlig? Når merket dere magen og andre ting?Anonymous poster hash: bb872...149 Er vel ikke vanlig at magen vises enda da vel? 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #10 Skrevet 7. juni 2015 Hadde heller ikke noen synlig mage før uke 20 eller senere, men var skikkelig oppblåst så magen stod veldig ut likevel en god stund før uke 12. Den gikk ned igjen noen uker før den begynte på ferden ut igjen husker jeg! Anonymous poster hash: 8332c...fed
markon Skrevet 8. juni 2015 #11 Skrevet 8. juni 2015 Jeg er i uke 9, og flere har begynt å kommentere magen! Jeg tenker at den sikkert bare er oppblåst, for det gir jo ingen mening å få mage så tidlig!! Men oppblåst eller ei, det begynner allerede å bli vanskelig å skjule......
Mus-Katt Skrevet 8. juni 2015 #12 Skrevet 8. juni 2015 Da jeg var andregangsgravid ifjor sommer var det ikke synlig ved 18 uker med mindre jeg hadde kledd meg i åletrange klær. Første graviditet begynte det rundt uke 14 at man kunne lure på om jeg var gravid. Fikk mage seinere andre gang. Sånn er det bare
Gjest me2u Skrevet 8. juni 2015 #13 Skrevet 8. juni 2015 (endret) Jeg FØLTE jeg hadde mage fordi jeg var mye oppblåst, men ser jeg tilbake nå så var jo magen paddeflat etter uke 12 forsvant kvalmen og de ømme puppene og jeg følte meg som meg selv igjen. Etter uke 16 så begynte det å komme litt mage for da hadde livmoren poppet opp, men igjen; ser jeg tilbake så var det ikke store greiene Sånn var magen min i uke 12 Endret 8. juni 2015 av me2u
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #14 Skrevet 8. juni 2015 Her kom ikke magen før i uke 28-29. Kunne skjule det til jeg var 33-34 uker. Fikk aldri noe særlig mage.Anonymous poster hash: 4afba...bf5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå