miaw Skrevet 7. juni 2015 #1 Skrevet 7. juni 2015 Jeg er bare 24 år gammel, men alikevel så oppdager jeg kritthvite hårstrå i håret mitt. Igår, så fant jeg et nytt et, etter å ha funnet noen få her og der siden ca påske. Veldig lei meg for dette, da hårfargen er det jeg er mest fornøyd med med meg selv Håret mitt er helt mørkt, nesten svart, så det er veldig lett og få øye på det også. Første gangen var det en venninne som kommenterte det. Er så redd for at håret mitt bare blir hvitere og hvitere... Er det noen andre som har opplevd det samme?
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #2 Skrevet 7. juni 2015 Du holder på å få grått hår. Enkelt og greit. Noen opplever at det starter i den alderen, men at det ikke utvikler seg særlig fort. Andre får det senere og fort, andre får det tidlig og fort. Andre får det sent og sakte. Sånn er det bare. Du kan klippe de kort eller nappe de (nei det vil ikke komme flere grå hår av den grunn) eller så må du bare begynne å farge det. Jeg oppdaget mine første i den alderen og har ikke fått særlig flere, blander mellom å klippe og nappe litt. Orker ikke å styre med hårfarge enda da jeg også har ganske grei farge på håret. Anonymous poster hash: 626f9...ac1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #3 Skrevet 7. juni 2015 Jeg er 27 og har også oppdaget et par grå hår.. Har mørkebrunt hår, så syntes ganske godt. Har nappet dem ut med pinsett. Husker jeg googlet dette når det første håret dukket opp og det virker som det begynner å bli et fenomen at man får grå hår i yngre og yngre alder pga stress osv, men vet ikke om dette stemmer altså Anonymous poster hash: 91ffe...2a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå