Hilde Skrevet 1. september 2004 #1 Skrevet 1. september 2004 Jeg skal til london i oktober, fra fredag til mandag. Jeg har altså nesten hele fredag (flyet lander 10), + hele lørdag til å bruke opp 10 000kr. Og målet er ny garderobe for høst/vinter.. Noen tips til hva jeg bør få med meg av dill og dall? Hva er høstens trender egentlig? Jeg ser at ponchoer er poppis nå, men jeg gidder aldri å henge meg på de trendene som tar "helt av". Alle går jo rundt i ponchoer og gummistøvler for tiden.. Om det er billigere eller dyrere der enn her spiller ikke så stor rolle, det er utvalget jeg drar dit for, og ikke for å spare penger. Jeg trenger i alle fall ny kåpe, nye støvletter/støvler og generelt varme plagg. I tillegg trenger jeg utpåbyen klær.
Gjest Lilleulv Skrevet 1. september 2004 #2 Skrevet 1. september 2004 Hallo!?? :o Vil du at jeg skal gjøre det for deg??
Hilde Skrevet 1. september 2004 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2004 Hihi, neitakk. Jeg klarer alltids å bruke 10k på en time jeg, men det er det at jeg helst vil ha valuta for pengene denne gangen da. Vil at det skal være litt gjennomtenkt, for hvor mange ganger har jeg kommet hjem med maaasse plagg som blir kastet før de blir brukt..
Gjest Lilleulv Skrevet 1. september 2004 #4 Skrevet 1. september 2004 Jeg ser at ponchoer er poppis nå' date=' men jeg gidder aldri å henge meg på de trendene som tar "helt av". Alle går jo rundt i ponchoer og gummistøvler for tiden..[/quote'] Enig i det! har så lyst på begge deler, men synes det blir litt teit nå alle andre har det oxo... Derfor leter jeg etter en poncho som er litt spesiell i det minste
Catzy Skrevet 1. september 2004 #5 Skrevet 1. september 2004 Finn Oxford Street, og bruk pengene på få, men dyre plagg. Finn King's Cross, og få mer for penga. Visstnok. Eller bare finn et pent kjøpesenter, og gå for "riktige" butikker. Jeg liker Dorothy Perkins og Marks & Spencer for mer damete ting, og Top Shop og Miss Selfridges for det mer ungdommelige. Ellers har du Oasis, men det har du jo i Norge også. Catzy
Bokalven Skrevet 1. september 2004 #6 Skrevet 1. september 2004 Jeg vet hvor jeg hadde dratt. Camden!
Carmen_ Skrevet 1. september 2004 #7 Skrevet 1. september 2004 Jeg ville gått innom Faith... skobutikk Billig og bra kvalitet.
Rio Skrevet 1. september 2004 #8 Skrevet 1. september 2004 Heldig! Jeg ville gått overalt og ikke kjøpt mange dyre ting. Var på en svær skobutikk i oxford street en gang. Neal street i covent garden. Kensington high street. Camden. Husk H&M. Regent`s Street. Designer butikker i Bond street. Carnaby street. Chelsea. Notting Hill. Hva du skal kjøpe blir opp til deg
Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2004 #9 Skrevet 2. september 2004 Jeg ville dratt til Selfridges i Oxford Street - der har de utrolig mye fint (stort varehus).
Livets datter Skrevet 2. september 2004 #10 Skrevet 2. september 2004 Puh... jeg trodde du mente 10 kg!!! På " DAGER!!
MiniMjau Skrevet 2. september 2004 #11 Skrevet 2. september 2004 Hvis du er gothe-babe så er jo Camden fint. En del ok billige sko, og klær med dårlg kvalitet finnes også i bodene der. Morsom bydel da! og megagod thaimat på Spice and Silk. Brick Lane (mest kjent for jalla-markedet...) har en del sinnsykt kule secondhand butikker og thirdhand butikker(litt dyrt...).Absolutt verdt et besøk. Ellers så har jo Oxford street og regent street det meste en trenger, men regn med trengsel. Fant en butikk i Oxford Street som heter New Look, en del pene klær, ikke så fjortis som TopShop/Miss Selfridges. Oasis/Mango/Doroty Perkins/Zara er også fine butikker. HM i London har helt andre klær enn HM i Norge, så verdt et besøk. Karen Millen på Oxford Circus har myyye kult, men designtøy og noe dyrt her....
Hilde Skrevet 2. september 2004 Forfatter #12 Skrevet 2. september 2004 Tusen takk for tips! Jeg vet ikke om jeg tør å si det, men jeg er altså en miniminimini gother.. Så tipset til Lunacia er ikke så way off. Fløyelskjoler og boots er ikke meg, men jeg liker det som ikke er så voldsomt. (Jeg har 4 korsetter, to skreddersydd ) Jeg har planer om å handle myyye sko, jeg syns ikke klærne nødvendigvis er mer spennende i utlandet, men skoutvalget, woho! Og, om jeg finner en kåpe jeg syns er skikkelig fin, så skal jeg brenne av noen tusen på den. Åh, som jeg gleeeeder meg!
Hilde Skrevet 2. september 2004 Forfatter #14 Skrevet 2. september 2004 Og, vips! Så blir det nok et korsett til på meg.. Var mye tøft der, Lunacia! Skal definitivt sjekke ut det stedet.
Bokalven Skrevet 2. september 2004 #15 Skrevet 2. september 2004 http://www.fairygothmother.co.uk/ -> også i Camden! Se også her: http://www.netgoth.org.uk/shops/?loc=London
MiniMjau Skrevet 3. september 2004 #16 Skrevet 3. september 2004 Ja, er du bittepittebittelitt gotisk, så er Camden himmelen - kan jeg tenke meg(jeg er ikke så gotisk av meg...., men synes det er interessant med de som er totalt gjennomført gotisk. Hva er motivasjonen for denne livsstilen?)
Hilde Skrevet 3. september 2004 Forfatter #17 Skrevet 3. september 2004 La oss ikke la denne tråden bli en diskusjon om hvorfor man lever som gother.. Grunnen til at jeg liker noen av klærne innenfor denne "sjangeren" er rett og slett fordi jeg syns de er pene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå