AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #1 Skrevet 7. juni 2015 rutinen vår er. Pusse, gå opp, finne bleie, synge/lese, ta på sokker. Sier som regel; nå må du sove godt da. Sees imorgen, gladideg, osv. Før jatta jeg om at ; «nå må du sove da» «ikke stå opp» «ikke skrike på oss» «ikke ditt og ikke datt».. Men hu gjorde det jo uansett, så stoppet med og si alt hu ikke skulle gjøre.. minner hu vel bare på hva hu KAN gjøre..... Men hu ligger da hveeer kveld er jeg oppe 3-4 ganger ca. Ligger og roper «mamma?» «er du der» «kan du komme opp" Hu har og begynt og ta av bleia så vi «må» komme og gi hu ny. Bør jeg bare overse hu helt nesten, si god natt og gå ut igjen om jeg må opp? Hu ligger jo ikke og er hysterisk, bare roper på oss og sutrer, griner litt. vet ikke hva jeg skal gjøre.. vil bare at hu skal ligge og pludre,leke litt eller hva man gjør før man sovner... heheh i wish dog, hun går aldri ut av sengen eller rommet sitt da.. ligger bare der og roper ned. men kan vel bare takke meg selv som går opp til hu.. for det er vel der årsaken ligger... Anonymous poster hash: bf753...992
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #2 Skrevet 7. juni 2015 .. brukte 5 minutt på dette innlegget.. nå sover hu.... gikk da ikke opp.. teeeeeiiiit TS Anonymous poster hash: bf753...992
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #3 Skrevet 7. juni 2015 Du ga svaret selv, IKKE gå opp. Vær standhaftig hver kveld fremover, så går det kanskje bra med sovinga. PS: Du har to like innlegg. Anonymous poster hash: 70589...dc1
Søster K Skrevet 7. juni 2015 #4 Skrevet 7. juni 2015 Haha, kunne skrevet akkurat det samme selv. Vi har samme leksa her. Tar av bleia, tar av pysjen, roper, hvisker, sutrer litt. Men legger seg til å sove etterhvert. Noen dager tar det lengre tid, andre dager kun fem min. Kjøpte akkurat ny pysjbukse til henne, og hun har ikke tatt av bleia etter det faktisk 👍
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #5 Skrevet 7. juni 2015 Du ga svaret selv, IKKE gå opp. Vær standhaftig hver kveld fremover, så går det kanskje bra med sovinga. PS: Du har to like innlegg. Anonymous poster hash: 70589...dc1 jaaaaaaa....sant sant. takk så det. klikk på mækken her.. Får ikke slettet som ab. Anonymous poster hash: bf753...992
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå