Gå til innhold

Hva er det med foreldre om dagen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå slenger jeg nok ut en brannfakkel, men...

Jeg er nok veldig gammeldags av meg, men jeg er så frustrert og sinna på foreldrene til vennene til barnet mitt. Vennen er så lei seg for at foreldrene hvert år tar han ut av skolen rundt ferier for å reise til Syden. Vennen til barnet mitt har ikke lyst, og nå går vennen glipp av hele avsluttingen på ungdomsskolen. Alle elevene gleder seg til å få vitnemål, lage show etc.. og vennen går bare rundt og ser trist ut. Jeg har så vondt av h*n! 

Hadde foreldrene hatt dårlig råd og slikt, så hadde det vært forstålig. Men dette er nok kanskje 3-4 sydenferien siden forrige sommerferie, så det står ikke dårlig til. De har bare ikke interesse av å prioritere vennen til barnet mitt. Bare for å understreke det, dette er ikke første gangen foreldrenes interesse har gått før barnet, det har vært gjennom hele grunnskolen. Hvorfor skal foreldre på død og liv få barn når de ikke skal prioritere dem?! 

Vet ikke helt hvorfor jeg skal skriver dette.. jeg måtte bare få blåse litt ut. Det er så råttent gjort. 

Anonymous poster hash: 24497...ebc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...