Gå til innhold

Vær så snill og hjelp meg! Hva skl jeg gjøre md overleppa?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei.

Jeg er en ung norsk jente, som har et problem, som plager meg veldig. :cry:

Jeg har så mørke hår på overleppa, så det ser ut som en liten bart! :oops:

Det plager meg veldig, og lurer veldig på hva jeg skl gjøre? Har du noen ideer til meg? Måter å bleke den på, eller noe som ikke gjøre den så synlig.. Hjelp meg!

Takker for alle som svarer og hjelper meg med dette!

Hilsen fra meg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Ikke innlogget Kid-a
Skrevet

Oppsøk en skjønnhetsklinikk. Der kan du ta laserbehandling for å bleke eller evt fjerne hårveksten. Det er dyrt, men fjerner du hårsekkene, vil det jo være et engangsforetak.

Ellers så kan du nappe dem, eller bleke dem på egenhånd (men det har du kanskje prøvd?). Uansett vil en skjønnhetsklinikk kunne hjelpe deg med gode råd.

Lykke til!

Kid-a

Gjest Virvel
Skrevet

Du kan også prøve å vokse bort "barten"...? Jeg har prøvd det, uten hell, men jeg har veldig tynne og lyse hår. Har hørt at det funker bedre hvis hårene er tykkere.

Ellers er jo elektrolyse et alternativ, men det koster jo penger, da.

Barbere vil jeg ikke anbefale, for det første må du gjøre det hver eneste dag, dessuten vil det kanskje synes ganske godt, ettersom du har mørke hår.

Vet ikke hvordan det er med hårfjerningskremer i ansiktet...? Det kommer vel litt an på hvor sart hud du har...kanskje verdt et forsøk, men ikke gjør det rett før du skal ut blant folk, bare sånn i tilfelle...

Gjest Tristessa
Skrevet

Veet hårfjerningsstrips er helt geniale, men så har jeg ikke mørk bart heller, bare en del lyse hår som synes i enkelte lysvinkler. Men definitivt verdt et forsøk før du oppsøker laserklinikker!

Gjest Anonymous
Skrevet

det har jeg gjort. jeg har også prøvd elektrolyse - det funket ikke på meg... kostet bare maaaaassssse penger. og jeg har bleket det med vanlig hårblekingsmiddel, man fikk kjøpt noe på en tube en gang... det er dritt det der med hår på overleppen...... æsjjjjjjj

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...