Gå til innhold

Sukker vs Møteplassen.Hvorfor er det så stor forskjell?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser det er så mange her inne som mener mennene på Sukker er bedre enn de på Møteplassen,både med tanke på utseende,karriere, og så videre.Rett og slett mer kvalitetsmenn enn på Møteplassen.

Er det noen som har en forklaring på hvorfor det er slik forskjell på disse to stedene?

Og hva med Match og andre datingsider?er de bedre eller verre enn de to andre?

Anonymous poster hash: cc495...6ff
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hvorfor, men jeg synes det er mer harry menn på Møteplassen enn på Sukker. Føler utvalget er bedre på Sukker. Litt mer ordentlig menn. På møteplassen er det mange raringer :fnise: Litt rart det er sånn.

Nå har ikke jeg vært på MP på 2 år, så kan jo hende det har endret seg, men tviler. Holder meg til Sukker.

Anonymous poster hash: fea55...d3c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lagt merke til det samme. På møteplassen virker de fleste litt mindre begavet hvis det er lov å si 😜

Og mye mer desperate.

Vet ikke hvorfor men kan jo ha å gjøre med matchingen på sukker. Der filtreres det ut ganske mye

Anonymous poster hash: 348ca...5bc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Samme greia med damer. I mitt nærområde er det nesten ingen interessante. Og de få som er det må jo tro de er fantastiske, da de sikkert får hundrevis av meldinger siden det er så få bra damer.

Anonymous poster hash: dcc82...c77

AnonymBruker
Skrevet

Samme greia med damer. I mitt nærområde er det nesten ingen interessante. Og de få som er det må jo tro de er fantastiske, da de sikkert får hundrevis av meldinger siden det er så få bra damer.

Bare nysgjerrig; hva kjennetegner en bra dame?

AnonymBruker
Skrevet

Hahaha! Er jo samme folka på alle datingsidene!

Anonymous poster hash: 38f63...90a
  • Liker 2
Gjest Mythic
Skrevet

Møteplassen er nettdatingens svar på danskebåten :ler:

AnonymBruker
Skrevet

Bare nysgjerrig; hva kjennetegner en bra dame?

En som ser noenlunde ut. Vanskelig å si så mye om hvordan man er som person ut fra en datingprofil.

AnonymBruker
Skrevet

En som ser noenlunde ut. Vanskelig å si så mye om hvordan man er som person ut fra en datingprofil.

Det er mange damer på Møteplassen som meg god margin faller inn under kategorien "ser noenlunde ut".

AnonymBruker
Skrevet

Lol så det er bare utseende ja. Jeg syns ikke det er så vanskelig å få en formening om hvordan folk er ut fra profil.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er mange damer på Møteplassen som meg god margin faller inn under kategorien "ser noenlunde ut".

I mitt område er det særdeles få.

Skrevet

Jeg har lagt merke til det samme. På møteplassen virker de fleste litt mindre begavet hvis det er lov å si

Og mye mer desperate.

Vet ikke hvorfor men kan jo ha å gjøre med matchingen på sukker. Der filtreres det ut ganske mye

Det er faktisk mitt inntrykk også.

Da jeg var aktiv hadde jeg skrevet "ønsker ikke å treffe aleneforeldre" i profilteksten. Dette fordi det på Møteplassen da ikke var mulig å sile vekk aleneforeldre, som det var på Sukker. Likevel var det et par som kontaktet meg. Synes det er litt rart de tok kontakt da det faktisk sto eksplisitt i teksten at jeg ikke var interessert i kontakt.

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var aktiv hadde jeg skrevet "ønsker ikke å treffe aleneforeldre" i profilteksten. Dette fordi det på Møteplassen da ikke var mulig å sile vekk aleneforeldre, som det var på Sukker. Likevel var det et par som kontaktet meg. Synes det er litt rart de tok kontakt da det faktisk sto eksplisitt i teksten at jeg ikke var interessert i kontakt.

De er muligens på desperat jakt etter en far til ungen(e).

Skrevet

De er muligens på desperat jakt etter en far til ungen(e).

Ikke at det hjalp dem noe, avviste dem, med henvisning til profilteksten. En av dem ble reglerett ufin også. Er ikke aktiv der lenger, eller på noen andre tradisjonelle nettdatingtjenester.

AnonymBruker
Skrevet

Kan det være fordi de ikke hadde fått det med seg?

Jeg får spørsmål om ting som står i profilen, men jeg prøver å være litt romslig.

Anonymous poster hash: 193a5...a78

Skrevet

Kan det være fordi de ikke hadde fått det med seg?

Jeg får spørsmål om ting som står i profilen, men jeg prøver å være litt romslig.

Det sto ganske tydelig. Mener jeg hadde NB! som overskrift over den teksten, eller noe i den duren. Men det spiller ingen rolle nå, er ikke på Møteplassen lenger. Det er lenge siden jeg slettet profilen min der.

Skrevet

Hva slags folk er det egentlig på Sukker? Er det liksom i første rekke folk som ønsker varige forhold, eller er det mer åpent? Hvilke forventninger bør man ha om man skal mekke bruker liksom?

AnonymBruker
Skrevet

Det sto ganske tydelig. Mener jeg hadde NB! som overskrift over den teksten, eller noe i den duren. Men det spiller ingen rolle nå, er ikke på Møteplassen lenger. Det er lenge siden jeg slettet profilen min der.

Åja jeg misforstod. Jeg trodde det var på sukker at du hadde krysset av for det.

Da burde de få det med seg ja.

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags folk er det egentlig på Sukker? Er det liksom i første rekke folk som ønsker varige forhold, eller er det mer åpent? Hvilke forventninger bør man ha om man skal mekke bruker liksom?

Det er absolutt alt du kan forestille deg og litt til.

Ikke forvent noe, da blir du bare skuffet. Men ja, mange som vil ha forhold også.

Skrevet

Åja jeg misforstod. Jeg trodde det var på sukker at du hadde krysset av for det.

Da burde de få det med seg ja.

På Sukker trenger man ikke skrive det, for der kan man krysse av i relasjonsprofilen, og dermed vil ikke aleneforeldre dukke opp. Den muligheten hadde man ikke på Møteplassen, derfor måtte jeg faktisk skrive det i profilteksten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...