Gå til innhold

Duk på sofabord?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det harry med duk på sofabordet? Har dere duk på sofabordet deres? Eller annen form for dekorasjon?

Anonymous poster hash: 5a7da...d16
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Duk er ikke nødvendigvis harry men det er ut.  Kommer nok snart tilbake som alt annet. 

Skrevet

Duk er umoderne, men jeg har gjerne duk eller en brikke på bordet

Skrevet

Ja, jeg har ofte duk på. Synes det ser så rent og fint ut med strøkne pene duker.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Bruker kun duk til jul,17.mai o.l

Men har en liten sånn heklet rund duk med en noen kubbelys stående oppå.

Endret av Christiania_Oslo
Gjest gjestvest
Skrevet

Grandma`s in tha ha`os. Yo

Skrevet

Hvorfor er duk ut? Synes det er fint jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har løper/duk på bordet. Hva med å gjøre det du synes er fint selv? Det funker bra, det kan jeg skrive under på. Har fulgt min egen smak i hele mitt voksne liv og har enda ikke opplevd at leiligheten spaserte avgårde i protest.

Anonymous poster hash: a0ca5...b04
  • Liker 5
Gjest gjestvest
Skrevet

Nå så jeg for meg en romantisk historie: Du stor kommode, og fin salongbord i stas duk....  :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Nei, duk bruker jeg ikke, men bruker løpere/brikker. Blir altfor kjedelig og sterilt uten. Om det er ut eller ikke bryr meg midt i r...! :laugh:

Anonymous poster hash: f2774...f1e
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har løper/duk på bordet. Hva med å gjøre det du synes er fint selv? Det funker bra, det kan jeg skrive under på. Har fulgt min egen smak i hele mitt voksne liv og har enda ikke opplevd at leiligheten spaserte avgårde i protest.

Anonymous poster hash: a0ca5...b04

:fnise:

Anonymous poster hash: f2774...f1e

• Liker 1
Skrevet

Nå så jeg for meg en romantisk historie: Du stor kommode, og fin salongbord i stas duk....  :fnise:

Haha, hadde glemt hva brukernavnet mitt var :P

Skrevet

Hæææ? Seriøst? Duk er "ute"? Hahaha, nå har jeg hørt det og. For meg blir det nesten som å si at vaser er ute, eller pynteputer i sofaen er ute. Enten liker du det eller så liker du det ikke. Trodde ikke dette var en trend.  :fnise:

Synes duk er fint, og avhengig av eventuelt mønster eller farge så er det jo med på å forandre rommet litt.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke duk på sofabordet (eller spisebordet), men kuvertbrikker. Rett og slett fordi det demper lyd av kopper/glass etc som settes på bordet når vi skal spise.

Bruker disse til hverdags - synes de er både praktiske og pene: https://www.chilewich.com/store/table/placemats_runners

Til middagsgjester liker jeg kuvertbrikker i naturfarget lin, og til fest er det hvit damask med dukfilt under. :)

Anonymous poster hash: 61d53...4d6
AnonymBruker
Skrevet

Duk er umoderne, men jeg har gjerne duk eller en brikke på bordet

Hva med brikke under glassene? Ut det også? Har folk ingenting på bordet nå til dags?

AnonymBruker
Skrevet

Noen ting er bare ut, selv om det er fint. Det er interiørekspertene som bestemmer hva som er in og ut, og nå har de laget kataloger som viser ting uten duk. Da kjøper folk ting uten duk. 

AnonymBruker
Skrevet

Duk/brikker/løpere har jeg kun til jul. Brikke under glassene har jeg alltid :)

Anonymous poster hash: 0afd8...f0e
AnonymBruker
Skrevet

Har en brikke med lys/vase på. Synes stuebordet blir så tomt uten.

Men bruker ikke duk som henger rundt bordet.

Anonymous poster hash: 31fd7...46b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser for meg disse typiske stuebordene, med duk + løper over, og fjernkontrollene "linet" opp på siden av hverandre.   :fnise:  Synes brikker eller en vase ect. er mye finere. Eller ingenting. 

Anonymous poster hash: 40dc3...9bd
AnonymBruker
Skrevet

Har alltid hatt på en liten duk eller løper. Brur meg ikke om hva andre mener. Er veldig få jeg har besøkt som ikke har en liten duk eller løper på. En svær duk syns jeg ikke at er fint, men noen har det og.

Anonymous poster hash: 55ec0...1c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...