Gå til innhold

Fikk feil mat i bryllup

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville klagd og faktisk forventet et avslag i pris siden to av rettene faktisk ble byttet ut med betydelige billigere alternativer. Ikke synes jeg det holder å si at de "bare gjorde en feil", 1 rett kanskje, men ikke 3.

Anonymous poster hash: a198a...083
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville bedt om å få tilbake kronasjene for varene de ga feil. Drar man på resturant og bestiller kalv, men får kylling istedet så klager man selvfølgelig. Har lite å si om det smaker godt når det ikke var det man bestilte.

Gjest Gjest_Piiiip
Skrevet

Ikke bruk masse energi på å irritere deg over dette, men fokuser på at bryllupet var fantastisk. Men når det er sagt så gi beskjed at de faktisk ga feil mat til dere og se hva utfallet blir. Utover det ville jeg ikke brukt mye tid på det. Gratulerer :)

Gjest What2say
Skrevet

Psyns ikke tapas passer seg i et bryllup overhodet, så litt feil av det ene eller det andre spiller da vel ingen rolle.

Anonymous poster hash: 2d708...33b

Ikke det hun spurte om. . . . . . .  Just saying! 

Gjest What2say
Skrevet

Jeg ville bedt om refusjon på en del av beløpet. Ikke bare bedt, forlanget. For si feks at det de erstattet det med uten å fortelle dere det, var det desidert verste dere visste, da er ikke det koselig. 

Hadde det vært meg, ville jeg blitt temmelig irritert. JA, det er greit at det ikke skal ta vekk fokuset fra dagen i  seg selv, men man legger mye tid og penger ned i en slik dag, og da skal må få det man betaler for også mener jeg da!

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville bedt om refusjon på en del av beløpet. Ikke bare bedt, forlanget. For si feks at det de erstattet det med uten å fortelle dere det, var det desidert verste dere visste, da er ikke det koselig. 

Hadde det vært meg, ville jeg blitt temmelig irritert. JA, det er greit at det ikke skal ta vekk fokuset fra dagen i  seg selv, men man legger mye tid og penger ned i en slik dag, og da skal må få det man betaler for også mener jeg da!

Signerer denne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...