Gå til innhold

Når man har sex i flere timer...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde nylig sex i kanskje 2 timer med en ny partner.. Føler egentlig det er litt negativt fordi  betyr ikke det at jeg ikke tenner han tilstrekkelig når han bruker 2 timer på å nå klimaks? Eller er jeg for vid sånn at han nesten ikke kjenner noen ting? Mens vi holdt på sa han at han aldri har hatt sex med en så digg dame før, og at han aldri hadde opplevd lignende. Men usikker på om jeg kan tro på det når han brukte så lang tid?? Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: c5926...8b9
Videoannonse
Annonse
Gjest Hofmann
Skrevet

Tidenes dårligst kamuflerte skrytetråd.

• Liker 16
Skrevet

Menn er forskjellige. Ta han på hans ord, du!

AnonymBruker
Skrevet

Var han full/drukket alkohol? Veldig mange menn holder sykt mye lenger da... 2 timer, null stress!

Anonymous poster hash: c2d54...e28

AnonymBruker
Skrevet

Var han full/drukket alkohol? Veldig mange menn holder sykt mye lenger da... 2 timer, null stress!

Anonymous poster hash: c2d54...e28

Jepp, meget fulll! Så det kan jo kanskje være det isåfall! Men er ganske redd jeg er vid og? At han ikke kjenner at han tar den inn i meg..

TS

AnonymBruker
Skrevet

Jepp, meget fulll! Så det kan jo kanskje være det isåfall! Men er ganske redd jeg er vid og? At han ikke kjenner at han tar den inn i meg..

TS

Jepp, du er nok for vid og han hadde skikkelig vanskelig med å komme pga dette..

Anonymous poster hash: 158af...523

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

FF'en min holdt 3 timer på fylla. Til slutt måtte jeg bare si stopp. Tar langt i fra så lang tid i edru tilstand, men da tar vi heller flere runder. 

Anonymous poster hash: c4fff...bfc
Gjest Honeyblossom
Skrevet

Skulle ønske typen min holdt i 2 timer as.

Skrevet

Skjønner ikke at folk klarer å holde på så lenge o_O Eksen min holdte ut i 1 time, og jeg syntes det ble veldig kjedelig og lenge enkelte ganger. Bestevenninna mi pleier å ha sex rundt 4-8 timer, og jeg skjønner ikke hvordan de klarer det...

• Liker 1
Skrevet

TS

jeg tenker at hvis du var såpass vid i forhold til hans utstyr at det ble vanskelig for ham å få orgasme, ville du også ha merket at du nesten ikke føler at han er inn i deg?

Som noen har nevnt over, blir det vvanskeligere for menn å komme når de har tatt alkohol, det kan også bli vanskeligere når man liker den andre så godt at man har prestasjonsangst, og det kan være mange andre grunner.

Hvorfor tvile på det han sa? Løy han, så er han av den typen som gir alle kvinner swamme komplimenter uten å mene det, men det kommer du nok fort til å finne ut av, og jeg tviler på at det er det,

Ellers hvorfor ville han skryte av deg såpass mye som du skrev om han egentllig hadde vanskeligheter med å kjenne noe pga din vidhet? Det henger ikke på greip :)

Skrevet

Hvis partner har stor kukk, så kan gjerne sex'en vare i flere timer for min skyld...  :wow:

• Liker 1
Gjest Godjente
Skrevet

To timer ?  :sjokkert:  Da hadde jeg gått for lengst. Skjønner ikke hva som er digg med å holde på i det uendelige, men ja, det kan jo ha med at han var full.. Du får forsøke han i edru tilstand og se  :fnise:

Gjest kittypurry
Skrevet

Du er sikkert ikke for vid TS :) I tillegg til å være påvirket av alkohol tok han kanskje også små pauser underveis? Kanskje han er flink til å holde igjen og får det til å vare og vare.. og vare? Han kan ha hatt prestasjonsangst også? Han sa jo du var digg, så jeg ville ikke ha tenkt noe mer på det. Han ville neppe ha sagt at du var digg hvis det hadde føltes som å kaste en pølse inn i en idrettshall  :laugh:

• Liker 1
Skrevet

TS

Kjente du at han var inni deg?

For øvrig forstår jeg ikke denne idoliseringen av å ha sex i timesvis. Alle damer jeg har hatt sex med begynner å gå lei hvis det tar for lang tid, selv om de har kommet flere ganger. Om man tar flere runder med pauser er det noe helt annet.

AnonymBruker
Skrevet

Flere timer der man snakker, bryter, spiser og har sex kan jeg forstå. Men inn og ut i meg i to timer hadde jeg klikka. Jeg hadde sannsynligvis sovnet. 

Anonymous poster hash: 24267...1f8
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Når fruen og jeg nettopp hadde møttes kunne vi holde på i timesvis.

Ikke noe problem å holde på to timer før utløsning. Og gjerne med flere runder.

Om en mann har litt erfaring og kontroll så er det sjelden problem å holde på så lenge en vil. Utfordringen er at det kan bli litt ensformig i lengden.

Men det er ikke noe problem å gjøre det kort heller, det er mest for damas skyld at vi menn holder på lenge.

Favoritten min er å gi dama orgasme ved Bj, for så å jukke på intenst. Da kommer vi begge etter kort tid.

Anonymous poster hash: 2d9a4...16b

AnonymBruker
Skrevet

jeg tenker at hvis du var såpass vid i forhold til hans utstyr at det ble vanskelig for ham å få orgasme, ville du også ha merket at du nesten ikke føler at han er inn i deg?

Som noen har nevnt over, blir det vvanskeligere for menn å komme når de har tatt alkohol, det kan også bli vanskeligere når man liker den andre så godt at man har prestasjonsangst, og det kan være mange andre grunner.

Hvorfor tvile på det han sa? Løy han, så er han av den typen som gir alle kvinner swamme komplimenter uten å mene det, men det kommer du nok fort til å finne ut av, og jeg tviler på at det er det,

Ellers hvorfor ville han skryte av deg såpass mye som du skrev om han egentllig hadde vanskeligheter med å kjenne noe pga din vidhet? Det henger ikke på greip :)

Jeg kjenner det når han er inni meg, ja. Får håpe det var fylla da og ikke meg. Etter å ha lest mye her på KG har jeg fått angst for å være vid, så har dessverre en tendens til å tolke ting som skjer negativt. ja, får håpe han ikke løy:) Du har mange positive poeng og det var hyggelig å lese:) Må prøve å lære meg å tenke litt mer positivt.

AnonymBruker
Skrevet

TS

Altså nå har jeg bare vært med ei jente som var vid, resten var normal eller trang. På de som var normal klarte jeg kanskje sammenhengende knulling i 20 eller maks 30 min, de som var trang klarer jeg sjelden mere enn 15 min, hun som var vid kunne jeg holde på i en evighet. Var igrunn ikke noen krise, men er litt kjipt når man bikker 1 time osv. Behøver ikke å si at du er vid. Noen kan jo holde ut lengre enn andre. Men for min del er sex i timesvis oppskrytt. Kvalitet fremfor kvantitet er det beste.:)

Anonymous poster hash: 26b17...e15

Gjest HarryDotter
Skrevet

Hadde nylig sex i kanskje 2 timer med en ny partner.. Føler egentlig det er litt negativt fordi  betyr ikke det at jeg ikke tenner han tilstrekkelig når han bruker 2 timer på å nå klimaks? Eller er jeg for vid sånn at han nesten ikke kjenner noen ting? Mens vi holdt på sa han at han aldri har hatt sex med en så digg dame før, og at han aldri hadde opplevd lignende. Men usikker på om jeg kan tro på det når han brukte så lang tid?? Hva tenker dere?

Jeg syntes du skal ta han på ordet jeg. Dersom han ikke nøt deg kunne han latt være å si noe i det hele tatt vetu. At han ikke kommer så raskt betyr jo aldeles ikke at han ikke elsker det han får oppleve med deg eller at han ikke er kåt nok, eller at du er vid. Noen menn kommer lynkjapt...andre bruker lang tid.

Skrevet

Hadde nylig sex i kanskje 2 timer med en ny partner.. Føler egentlig det er litt negativt fordi betyr ikke det at jeg ikke tenner han tilstrekkelig når han bruker 2 timer på å nå klimaks? Eller er jeg for vid sånn at han nesten ikke kjenner noen ting? Mens vi holdt på sa han at han aldri har hatt sex med en så digg dame før, og at han aldri hadde opplevd lignende. Men usikker på om jeg kan tro på det når han brukte så lang tid?? Hva tenker dere?

Eller han kanskje holdt igjen orgasmen fordi det var så deilig og han ville fortsette å ha sex? ;)

Evt hvis du 'maser' på at han skal bli ferdig kan det jo være han fikk en slags sperre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...