AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #1 Skrevet 7. juni 2015 Trenger hjelp til hvilken sommerjakke jeg skal kjøpe.. Hvilken sommer/vårjakke har du? Anonymous poster hash: df326...af1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #3 Skrevet 7. juni 2015 Skinnjakke Har du link til den? Anonymous poster hash: df326...af1
Gjest Tigress Skrevet 10. juni 2015 #4 Skrevet 10. juni 2015 Eg har eit utal vår- og sommarjakker: 1 beige trenchcoat frå HM 1 olivengrøn trenchcoat frå Burberry 4 skinnjakker (ei beige i blazerstil, ei svart i MC-jakkestil, ei semska brun i blazerfasong og ei brun i bombejakkefasong) 1 grøn lerretsjakke i militærstil 1 beige cordfløyelsjakke i jeansjakkemodell 1 marineblå blazer frå Armani Jeans 1 stripete kvit og marineblå blazer frå HM 1 svart "vindjakke" frå Puma For nokre år sidan fekk eg ideen om at eg ikkje hadde vårjakker, og for å seie det slik, det var ei viss forseining i kva tid det gjekk inn i skallen på meg...
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #5 Skrevet 10. juni 2015 Jeg har mange forskjellige. Stort sett samme jakketyper som Tigress ramser opp, men i forskjellig merker og farger. Anonymous poster hash: 40136...77a
Savannah87 Skrevet 10. juni 2015 #6 Skrevet 10. juni 2015 Skinnjakke Skinnjakke kan fort bli klamt å bruke på sommeren. Synes det er klamt å bruke skinnjakke nå. Men alle er jo ulike og kan være ts ikke synes det er like klamt som meg.
Gjest Gjest_Clarity Skrevet 10. juni 2015 #7 Skrevet 10. juni 2015 Skinnjakke kan fort bli klamt å bruke på sommeren. Synes det er klamt å bruke skinnjakke nå. Men alle er jo ulike og kan være ts ikke synes det er like klamt som meg. Ja, du har egentlig rett i det, bruker den mest på kjølige kvelder. Ellers bruker jeg mest cardiganer på sommeren
Gjest Booker Skrevet 10. juni 2015 #8 Skrevet 10. juni 2015 Har denne fra Allsaints og en svart bomberjakke fra H&M.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #9 Skrevet 11. juni 2015 Skinnjakke kan fort bli klamt å bruke på sommeren. Synes det er klamt å bruke skinnjakke nå. Men alle er jo ulike og kan være ts ikke synes det er like klamt som meg. Helt enig! Anonymous poster hash: 9610f...6db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå