Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det nokon som kan anbefale ein hudpleiesalong i Bergen? :)

Anonymous poster hash: 559cc...eaf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

WahWah

Anonymous poster hash: da299...da2

AnonymBruker
Skrevet

Å gud, jeg anbefaler ikke wahwah! Kjenner svært få som går til de flere ganger.. BeautyLondon er veldig flinke. Og BeautyLounge. Men det kommer jo an an på hva du ønsker å gjøre.

Anonymous poster hash: 9e76b...c9e

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Ikke wahwah!! 

Annes hudsalong(hudpleie??) i vaskerelven er superflinke. Men dyre...

Anonymous poster hash: 1fadb...6c5
Skrevet

Enig med å holde seg unna WahWah. Dårlig opplevelser der..

BeautyLounge og Frøken Reykjavik er gode :)

AnonymBruker
Skrevet

Må bare spørre:Hva skjedde på WahWah siden dere er så misfornøyde?

Anonymous poster hash: 6ecc5...a8e
AnonymBruker
Skrevet

Jeg går ikke til hverken WahWah eller Frk. Reykjavik.

Det ene stedet slafset damen tyggis og smalt bobler. Det andre, der snakket hun i sin private mobil forsvant ut og smalt med døren. 

Annes hudpleie er behagelig, rolig og jentene som jobber der er dyktige. Jeg bruker de fast.

Tidligere brukte jeg Basic care på Melkeplassen http://www.basic-carehudpleie.com, men så flyttet jeg til en annen bydel. Men Linda er dyktig, hyggelig og informativ.  

Anonymous poster hash: baac2...aed
Skrevet

Uprofesjonell behandler og jeg fikk et mindre fint sår der. Hvis du er veldig interessert så kan du sende meg PM, så kan jeg forklare :) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får helt fnatt av det sinnsyke mersalget til wahwah. Har jeg bestilt en spapakke til nesten 3000 vil jeg gi meg hen til opplevelsen og sveve bort - ikke at de skal forstyrre flyten/velværen min med å overtale meg til ekstra øyebehandling til 200 kroner, eller prakke på meg sminkeprodukter. Og ja, dette skjer flere ganger underveis! Jeg hater pågående selgere, og iallfall mens jeg får rådyr massasje! 

Syns heller ikke de er flinke massører. Er den verste og vondeste massasjen jeg noensinne har fått, og jeg har vært på triggerpunktbehandling hos naprapat til sammenligning.

Og så er det noe med atmosfæren. Kjøpesenter-lokaler med lettvegger og oransje maling, versus den rolige atmosfæren hos Anne - belysning, teksturer, lydbilde og interiør er noe heeelt annet. 

Anonymous poster hash: 1fadb...6c5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bare gode opplevelser fra wahwah på exibition. Gikk jevnlig og fikk ansiktsbehandling + massasje av skuldrene. Fikk veldig fin hud etterhvert. Ikke noe bråk eller mas om produkt kjøp. Er ca 3-4 år siden nå, har flyttet fra byen.

Anonymous poster hash: da299...da2

Skrevet

Har hørt mye rart om Wah Wah selv, spesielt om pushing av produkter,men aldri vært der selv.

Har testet chica og vært veldig fornøyd der!

AnonymBruker
Skrevet

Må bare spørre:Hva skjedde på WahWah siden dere er så misfornøyde?

Anonymous poster hash: 6ecc5...a8e

Nr1: Brannsår etter brasiliansk voks. Måtte på antibiotikakur og alt.

Nr2: form av bryn endte katastrofalt! Har tykke bryn, og gikk ut med tynne, buede fjortiss bryn.

Nr3: alltid så lang ventetid! Tydeligvis klarer de ikke sette opp timene slik at dette unngås.

Nr4: måtte betale for avlyst time. Avlyste i goood tid, men det registrerte de ikke. Neste gang jeg kom sa de jeg måtte betale, vi diskuterte og jeg sa at den timen avlyste jeg. Jaja, gikk greit etter litt diskusjon. Neste gang maste de om samme timen nok en gang. Herregud!.....!.....!

Ikke spør hvorfor jeg ikke skiftet sted lenge før..

Anonymous poster hash: 9e76b...c9e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...