Gjest O.G. Skrevet 12. juni 2015 #21 Del Skrevet 12. juni 2015 Ikke heldig? Ganske forstyrrende vil nå jeg si. Men, de slipper jo unna med alt fordi de er gift og har jobb ved siden av. For det er jo ikke så farlig å utlevere barna sine, så lenge man har en jobb ved siden av.. Godt poeng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marissa Skrevet 12. juni 2015 #22 Del Skrevet 12. juni 2015 Ikke heldig? Ganske forstyrrende vil nå jeg si. Men, de slipper jo unna med alt fordi de er gift og har jobb ved siden av. For det er jo ikke så farlig å utlevere barna sine, så lenge man har en jobb ved siden av.. Det endrer jo ingen verden ting ved det prinsipielt problematiske i å eksponere sine barn offentlig i bilde og tekst uten at de reelt sett kan motsette seg dette (iom at de ikke er myndige). Beklager at jeg ikke forstod at denne debatten var en "er mammablogger bra eller ikke"-debatt, det var ikke slik jeg oppfattet ts sitt innlegg. Jeg svarte på hvilke jeg syns er av de bedre og hvorfor. Og nei, alt er ikke greit bare fordi man har jobb, men det trengs faktisk forbilder som viser at det å få barn i ung alder ikke betyr at du er hjemmeværende naver resten av livet. At du likevel kan realisere drømmen om utdanning, at du kan få en jobb, og likevel være en god mor for barna dine. Foreldre bestemmer over barna sine, enten det gjelder sosiale medier, religion, utdanning eller matvaner, og det slltid er bra er en annen diskusjon. Noen mener det er mishandling med bilder på blogg, andre syns det å oppdra barna i en religion er mye verre. Folk er forskjellig, lær dere det. Men denne tråden fikk meg til å innse hvorfor det er best å droppe kommentarer på kg i det hele tatt, og bruke ab funsjonene hvis du skal si noe, her blir jeg jo halshogd for å ha svart på ts sitt spørsmål (som dere burde lest på nytt btw). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arianna Skrevet 12. juni 2015 #23 Del Skrevet 12. juni 2015 Liker godt mariannebeate.com og sandrakaggerud.com. Fornuftige og oppegående jenter, føler jeg. Sistnevnte har forøvrig blitt dårlig på oppdateringer de siste ukene.. Ja, og komikerfrue og casa kaos er også flinke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg