AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #1 Skrevet 7. juni 2015 Jeg har en ny iPhone 6, og har fått et problem jeg ikke hadde med min forrige iPhone. Jeg har f.eks. Messenger, snapchat og instagram, og opplever av og til at ikke pushvarslene kommer igjennom når telefonen har vært låst en tid. Av og til kommer de igjennom, av og til ikke. Når jeg åpner telefonen kan det komme fem snapper på en gang, som om de liksom ble sendt der og da. Samme med messenger (fb). Skype fungerer ikke, bortsett fra når programmet står åpent. Hvis noen ringer meg på Skype og telefonen er låst, skjer det ingenting. Jeg ser det ikke før jeg åpner programmet. Hva kan dette skyldes, og hvordan fikser jeg det? Noen som kan hjelpe? Anonymous poster hash: 8e276...d24
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #2 Skrevet 7. juni 2015 Har du alt av oppdateringer på telefonen? Og også skrudd av og på noen ganger? Anonymous poster hash: ad1b9...259
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #3 Skrevet 7. juni 2015 Alt av oppdateringer er ok. Telefonen er to uker gammel. Jeg har ikke slått den av og på gjentatte ganger, er dette noe jeg må gjøre ofte? Når man kjøper en telefon til over 6000 kroner regner man jo med at den er i orden, og ikke trenger å bli slått av og på gjentatte ganger... Må lete etter pinkoden om jeg skal gjøre det igjen nå. Anonymous poster hash: 8e276...d24
LiKa1986 Skrevet 7. juni 2015 #4 Skrevet 7. juni 2015 Når det gjelder Skype, tror jeg det er selve appen som er problemet. vet flere som har trøbbel med den, og mener jeg har lest et sted om at man ikke får varsel med mindre appen er oppe og går? Ellers fungerer Messenger på min (regner med det er facebook sin du mener?), de andre appene har jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #5 Skrevet 7. juni 2015 Åja, jeg var ikke klar over at Skype trøbler på den måten. Det er jo en smule tåpelig det da, men da kan jeg ihvertfall ikke skylde på telefonen for akkurat det. Det er fb messenger jeg snakker om ja. Der har meldingene en tendens til å komme akkurat når jeg åpner telefonen, og jeg kan da se at meldingen er sendt f.eks. et kvarter tidligere. Det skjer derimot av og til at det kommer en melding på låst skjerm også. Jeg skal sjekke neste gang om den er sendt der og da, eller om den har stått og hengt ei stund før den gikk igjennom. Jeg har gått over innstillingene, og alle pushvarslene er aktiverte på låst skjerm. Så her skjønner jeg ingenting. Anonymous poster hash: 8e276...d24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå