AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #1 Del Skrevet 7. juni 2015 Når kan jeg gjenoppta løpingen igjen etter sykdom? Starta med magesmerter og feber i 1,5 dag og diaré i til nå nesten 3 dager. Hvor lenge burde jeg vente før jeg løper igjen?Anonymous poster hash: 30be5...a3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #2 Del Skrevet 7. juni 2015 Til du er på hugget igjen uten å være slapp, ha feber og være godt hydrert Anonymous poster hash: ba3a2...c76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supraspinatus Skrevet 7. juni 2015 #3 Del Skrevet 7. juni 2015 For å trene må du minst være feberfri, og det er ikke noe poeng å trene dersom du kommer til å drite i buksen av å være på trening. Så viktig er det ikke. Om du ikke har en nært forestående, viktig konkurranse så kan du godt la det gå et par ekstra dager til kroppen er frisk nok til å ha utbytte av treningen. Det er ikke farlig å ha 2-3 ukers treningsfri og du kommer fort tilbake der du var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest me2u Skrevet 7. juni 2015 #4 Del Skrevet 7. juni 2015 Jeg pleier å ha en feberfri dag som regel og så kjenne etter at jeg føler meg i fin nok form til å ta en rolig økt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå