Gå til innhold

Hvordan bli kjent med HAN ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig interessert i en mann og har lyst til å bli kjent med han. Men han er litt kjendis og jeg har ikke lyst til at han skal tro at jeg stalker han og slikt. Vi har ingen felles kjente og vi jobber ikke på samme sted.

Hvordan kan jeg bli godt kjent med han uten å framstå som en håpløs stalker og fjortis? Jeg føler det er ganske håpløst når jeg allerede er romantisk interessert i han.

Hjelp?

Anonymous poster hash: 4a16d...b93

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du i det hele tatt møtt han, vanker dere i samme område, eller er det magasin-forelskelse?

Anonymous poster hash: 7cbd5...c60

AnonymBruker
Skrevet

Har du i det hele tatt møtt han, vanker dere i samme område, eller er det magasin-forelskelse?

Anonymous poster hash: 7cbd5...c60

Jeg har ikke blitt presentert og han vet nok ikke hvem jeg er. Vi deler en felles interesse.

Vi er begge voksne om det har noe å si.

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som meg, faktisk. Men jeg har fått kontakt med han. Facebook.. flaut i starten men pytt pytt.

Anonymous poster hash: 546de...42c

Gjest Cartman
Skrevet

Du kan gjøre som i "when a stranger Calls". Ring han med sånn stemmemaskin som vrenger stemmen din. Da blir det liksom ikke så kleint. Han vet jo ikke hvem du er. Veldig god teknikk. Han blir helt sikkert smigret.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke blitt presentert og han vet nok ikke hvem jeg er. Vi deler en felles interesse.

Vi er begge voksne om det har noe å si.

Da må du jo prøve å komme i kontakt med ham via deres felles interesse. Fresh deg opp litt før du vet at dere møtes, le og smil mye så får du nok oppmerksomheten hans.

Anonymous poster hash: c51c5...f9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...