AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #1 Skrevet 7. juni 2015 Hei! Er det noen av dere som har fått negativ graviditetstest rundt IKM og deretter få positiv senere? Isåfall hvor mye senere? Jeg er nå 3 dager for sent og jeg er aldri for sen. Testet 1 dag over IKM, men ble så negativ som den kunne bli :/ Mest sannsynlig er mesen forsinket, men tenkte jeg skulle høre her om det er vanlig å få positiv senere Jeg har heller ingen tegn på at mensen skal komme, så dette er frustrende Anonymous poster hash: 57d1b...c76
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #2 Skrevet 7. juni 2015 Veldig vanlig å få falsk negativ så tidlig. Vent 10-14 dager og test igjen Anonymous poster hash: e7a21...ea5
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #3 Skrevet 7. juni 2015 Opplevde det samme denne måneden. Mensen kom etter en uke. Ingen murringer, ømme bryster, kvalme og de tingene jeg pleier å få først :/ Aldri opplevd det før. Anonymous poster hash: 5f115...03e
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #4 Skrevet 7. juni 2015 Opplevde det samme denne måneden. Mensen kom etter en uke. Ingen murringer, ømme bryster, kvalme og de tingene jeg pleier å få først :/ Aldri opplevd det før. Anonymous poster hash: 5f115...03e Kan vel legge til at jeg tenker å ta en test til iløpet av uka siden jeg bare hadde "ordentlig" mens i en dag+ spotting dagen før og etter. hele greia var merkelig. Anonymous poster hash: 5f115...03e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå