AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #1 Skrevet 7. juni 2015 Forsøkte å bestille noen kjøkkenartikler nå, men får ikke gjennomført handelen. Adressen er riktig den, men får bare opp en melding om at kjøpet ikke lar seg gjennomføre. Ringte på samboeren min for å få en forklaring. Og han mente at det kanskje ikke er lov lengre å bestille noe til Norge fra utlandet, ved tanke på tollen.. Hva mener dere?Anonymous poster hash: 45c23...fce
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #2 Skrevet 7. juni 2015 Det er ikke alt som shippes til Norge. Så da får du ikke gjennomført handelen Anonymous poster hash: 49d3b...661 2
minister-mio Skrevet 7. juni 2015 #3 Skrevet 7. juni 2015 Noen varer og butikker på Amazon sender ikke til norge, men de første gjør det
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #4 Skrevet 7. juni 2015 Ok.. Var en matblogger som henviste til nettsiden, hvor hun fikk kjøpe produktene. Men det er sikkert en stund siden. Ville jo bare kjøpe ispinneformer Noen som vet av andre nettbutikker hvor jeg kan få kjøpt dette (helst ikke norske, da formene ikke er like fine)?Anonymous poster hash: 45c23...fce
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #5 Skrevet 7. juni 2015 De har helt sikkert det du leter etter på ebay.. Anonymous poster hash: 47c0c...d86
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #6 Skrevet 7. juni 2015 Ok.. Var en matblogger som henviste til nettsiden, hvor hun fikk kjøpe produktene. Men det er sikkert en stund siden. Ville jo bare kjøpe ispinneformer Noen som vet av andre nettbutikker hvor jeg kan få kjøpt dette (helst ikke norske, da formene ikke er like fine)?Anonymous poster hash: 45c23...fce Du kan prøve å bestille fra Amazon.co.uk i stedet. Anonymous poster hash: 97c0e...376
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå