Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har god erfaring med bruk av nattlysolje for å redusere/ fjerne kviser?

Hvor lenge tok det før du evt. så effekt?

Anonymous poster hash: 91d8f...c26
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen som har god erfaring med bruk av nattlysolje for å redusere/ fjerne kviser? Hvor lenge tok det før du evt. så effekt? Anonymous poster hash: 91d8f...c26

Det eneste nattlysoljen hjalp på her, var å få pengene til å trille ut...og inn på produsentens konto.

Anonymous poster hash: 49140...5a7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg så effekt etter ca 2 mnd. Tok èn kapsel hver dag, sammen med tran i tillegg til at jeg spiste en del sunt fett (avokado og nøtter). Jeg har aldri hatt så fint hud som nå, får ikke engang kviser i forbindelse med pms. 

Anonymous poster hash: a68ec...b80
Gjest Rose11
Skrevet

Gjorde ingenting for min hud, men vet flere har hatt god erfaring med nattlysolje. Funker ikke for alle

AnonymBruker
Skrevet

Vet faktisk om det funket for meg, for jeg har brukt Basiron også. Men jeg har kjøpt på iHerb, veldig billig, så da skader det jo ikke å prøve. 

Anonymous poster hash: 8a002...b31
AnonymBruker
Skrevet

Vet faktisk om det funket for meg, for jeg har brukt Basiron også. Men jeg har kjøpt på iHerb, veldig billig, så da skader det jo ikke å prøve.

Anonymous poster hash: 8a002...b31

link? :)

Anonymous poster hash: 4ae49...2af

AnonymBruker
Skrevet

Har du vurdert å gå til lege eller hudlege og få resept på Aberela krem eller noe annet de mener passer din hud og hudplroblemer?

Anonymous poster hash: df1b3...693

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...