Nana Skrevet 7. juni 2015 #1 Skrevet 7. juni 2015 Når jeg trener hard kondisjonstrening så får jeg veldig vondt i brystet. Har hatt både på høyre og venstre siden men ikke begge sidene samtidig. Det er så vondt at jeg må avslutte treningen både pga smerter og pga at jeg ikke får pustet inn skikkelig - og det skal veldig mye til før jeg gir meg på trening. Det går over ganske kjapt etter at jeg har satt meg ned. Tror ikke det er muskulært, for det er ikke ømt å ta på. Jeg har relativt god kondis og trener mye så det kan ikke ha noe med formen å gjøre. Siden det ikke alltid er på "hjerte-siden" så regner jeg ikke med at det har med hjertet å gjøre, men et eller annet er det jo. Blir bekymret når det kommer så brått og er så vondt. Har tatt en tlf til legen som mente at det ikke var noe alvorlig men at jeg kunne komme for en sjekk. Regner jo ikke med at de vil finne noe så lenge smertene ikke er til stede. Andre som har opplevd det samme og som har tips?
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #2 Skrevet 7. juni 2015 En begynnende lungebetennelse kanskje?Anonymous poster hash: 625dc...dbf
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #3 Skrevet 7. juni 2015 Har du store bryster og mulig dårlig sportsbh? En venninne fikk en åpenbaring etter hun byttet sports bh til shock absorber, hun var plaget med det samme. Anonymous poster hash: 4be4b...f27
Nana Skrevet 7. juni 2015 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2015 Har du store bryster og mulig dårlig sportsbh? En venninne fikk en åpenbaring etter hun byttet sports bh til shock absorber, hun var plaget med det samme. Anonymous poster hash: 4be4b...f27 Nei, har ikke store bryster og sportsbh'en er av samme type som shock absorber.
veslemøy Skrevet 7. juni 2015 #5 Skrevet 7. juni 2015 Jeg har det samme når jeg trener kondisjon, vet ikke hvorfor det kommer. Men må stoppe opp for at det skal gi seg. Har funnet ut at viss jeg konsentrerer meg å puste godt (lange drag) og prøve å ha mest mulig avslappet holdning i skuldrene så unngår jeg at det kommer. 1
Gjest me2u Skrevet 7. juni 2015 #6 Skrevet 7. juni 2015 Når jeg trener hard kondisjonstrening så får jeg veldig vondt i brystet. Har hatt både på høyre og venstre siden men ikke begge sidene samtidig. Det er så vondt at jeg må avslutte treningen både pga smerter og pga at jeg ikke får pustet inn skikkelig - og det skal veldig mye til før jeg gir meg på trening. Det går over ganske kjapt etter at jeg har satt meg ned. Tror ikke det er muskulært, for det er ikke ømt å ta på. Jeg har relativt god kondis og trener mye så det kan ikke ha noe med formen å gjøre. Siden det ikke alltid er på "hjerte-siden" så regner jeg ikke med at det har med hjertet å gjøre, men et eller annet er det jo. Blir bekymret når det kommer så brått og er så vondt. Har tatt en tlf til legen som mente at det ikke var noe alvorlig men at jeg kunne komme for en sjekk. Regner jo ikke med at de vil finne noe så lenge smertene ikke er til stede. Andre som har opplevd det samme og som har tips? Du sier du har god kondis, men dette oppstår hver gang du kjører hard kondisjonstrening? Da lurer jeg på hvordan god kondis du har og hva kondisjonstrening du har trent frem til nå og hva denne harde kondisjonstreningen går ut på i forhold til den vanlige kondisjonstreningen du har gjort?
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #7 Skrevet 7. juni 2015 Få også legen til å vurdere treningsastma. Anonymous poster hash: 21d4a...ae2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå