AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #1 Skrevet 7. juni 2015 Er det noen som vet hvordan man kan få bort dette fra båtkalesjen??  Det ser ut som om det er jordslag eller noe i den duren. Eller slitasje. Jeg vet ikke, men det går IKKE bort uansett hvor hardt jeg prøver! :-( Blir så lei meg og frustrert av det her altså!  Alt av tips og råd tas imot med stor takk!  ">http://  Anonymous poster hash: 0efe5...777
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #2 Skrevet 7. juni 2015 sprit? eller ødelegger det kanskje... Anonymous poster hash: abb24...8ae
Gjest Evans Skrevet 7. juni 2015 #3 Skrevet 7. juni 2015 Har du prøvd møbelrens for plastmøbler? Veit det funker veldig bra pÃ¥ plastmøbler som har fÃ¥tt jordslag, men ikke prøvd det pÃ¥ noe som dette før. Kanskje du kan prøve et lite hjørne først, sÃ¥nn tilfelle det er for sterkt?Â
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #4 Skrevet 7. juni 2015 Hei dere!  Takk for raske svar! Jeg har ikke prøvd møbelrens for plastmøbler nei. Har du noe navn på dette? Har lest om noe som heter ship shape nemlig. Men det er nok for tekstiler. Dette er jo plast. Uff, blir så fortvila og lei meg.  Ja, sprit er forresten prøvd... Anonymous poster hash: 1e667...39d
Pawn Hearts Skrevet 7. juni 2015 #5 Skrevet 7. juni 2015 Kan det være salt? I så fall kan du prøve med sterk eddik.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #6 Skrevet 7. juni 2015 Ta med deg bildet, og oppsøk enten noen som selger båter/båtprodukter, eller en gammeldags fargehandel. Sprit på plast matter plasten, så det bør ikke brukes. Anonymous poster hash: 39aa5...0cc
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #7 Skrevet 7. juni 2015 Sikker på at du vasker på riktig side? Altså at du ikke gnikker og gnur på utsiden, men så er det egentlig innsiden som er skitten   Men høres jo litt vanskelig ut om sprit ikke tok det da.. Ville hørt med noen profesjonelle. Håper det ordner seg Anonymous poster hash: 3e3d4...b6b
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #8 Skrevet 7. juni 2015 Det var visst sjøvann. Hmmm.. Må ta meg en runde i morgen og høre litt forskjellige steder tror jeg! Anonymous poster hash: 1e667...39d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå