Gå til innhold

Carrie i "Kongen av Queens"

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen som så "Kongen av Queens" i går (og har vært fan av den sporty kroppen til Carrie)??? Jeg har alltid "beundret" kroppen hennes og hun har vært litt forbilde for meg (på en sunn, grei måte). Derfor ble jeg litt skuffet i går da hun var forandret fra sporty, stilig, rå jente til å bli søt, "chubby", litt kjedelig husmor. :o

Vet at dette innlegget kan kritiseres, men...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig i at hun nok hadde lagt på seg, men syntes vel ikke at hun var chubby. Poenget er vel at hun er arbeidsløs som kjeder seg hjemme, derav kjipe klær.

Skrevet

Faktisk reagerte jeg på det samme, men jeg ble ikke akkurat SKUFFET... :roll: Jeg konstanterte bare at mest sannsynlig er hun gravid! (husk Daphne i Frasier.... :) )

Skrevet
Jeg konstanterte bare at mest sannsynlig er hun gravid! (husk Daphne i Frasier.... :) )

(Noe som forøvrig passer bra inn mht at de i serien prøver å få barn.)

Skrevet

Hun ER gravid,men om det har blitt skrevet inn i serien eller ikke vet jeg ikke.Sist jeg leste noe om det var ikke produsentene helt enige enda.

Men hun så litt "prega" ut ja :wink:

Skrevet

Jeg trodde jeg var den eneste som hadde lagt merke til det. plaget meg ikke, men tenkte med en gang at hun måtte være gravid.

Skrevet
Jeg trodde jeg var den eneste som hadde lagt merke til det. plaget meg ikke' date= men tenkte med en gang at hun måtte være gravid.

Me too. Typen sa bare "Hæ, har vel ikke lagt på seg hun?"

Skrevet

Sa min og :wink: men gutter legger kanskje ikke merke til sånt like kjapt som oss jenter. et godt tegn kanskje? :D

Skrevet

Hvilken kanal og når går det "oppdaterte" episoder? Syns det bare er repriser overalt :) Nå ble jeg nyskjerrig!

Skrevet
Hvilken kanal og når går det "oppdaterte" episoder? Syns det bare er repriser overalt :) Nå ble jeg nyskjerrig!

Gikk på tv2 i går i alle fall..

Gjest Anonymous
Skrevet

tirsdager klokken 23.00 går det nye episoder

Skrevet

Har Carrie mistet jobben som advokatsekretær?

Skrevet

Sa min og :wink: men gutter legger kanskje ikke merke til sånt like kjapt som oss jenter. et godt tegn kanskje? :D

Var dette en nyhet? Det er vel ikke gutta som først kommenterer at noen har lagt på seg. Det er dere det.

Skrevet

Apropo, TomKrus,jeg tror du har lagt på deg litt jeg :tunge1:

Skrevet
Apropo' date=' TomKrus,jeg tror du har lagt på deg litt jeg :tunge1:[/quote']

hrmf :lol:

Skrevet

Jeg la ikke merke til det i det hele tatt. Hun er da slank og pen, 5 kg ekstra ville ikke gjort noen forskjell. Hun var overhodet ikke chubby. Er det rart det blir slankehysteri?

Skrevet
Jeg la ikke merke til det i det hele tatt. Hun er da slank og pen' date= 5 kg ekstra ville ikke gjort noen forskjell. Hun var overhodet ikke chubby. Er det rart det blir slankehysteri?

Henger meg med Arkana...

Ærlig talt, Carrie lubben? Da er søren meg jeg sykelig overvektig.... :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...