AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #1 Skrevet 7. juni 2015 Jeg bor på lambertseter/nordstrand, og har en deltidsjobb i lillestrøm. Noen ganger hadde det vært kjekt å kunne kjøre bil til jobb, men da må jeg betale bomring både til og fra jobb (bomring både på alna og lambertseter). Jeg skal jo ikke innom Oslo by for å komme meg til jobb, så det blir jo ganske unødig å betale dobbel bomring, men eneste veien for å unngå dette (som jeg har funnet) er rundt øyern, og det tar meg over en time ekstra. Finnes det virkelig ikke noe alternativ fra Oslo syd til akerhus uten å betale bomring? Anonymous poster hash: 57abb...ec9
Aule Skrevet 7. juni 2015 #2 Skrevet 7. juni 2015 Takket være elendig veiplanlegging og griske politikere så finnes det dessverre ingen normal løsning slik som man har i andre land der Ringveien faktisk går utenfor byen, og ikke gjennom. Istedenfor å bygge motorvei på utsiden av byen vil man sluse all trafikken gjennom et felt på Ring 3.... Vil du unngå bommen må du dessverre kjøre via Enebakk, og det tar jo en halv evighet. Eventuelt kan du dekke til bilskiltene med plastposer hver gang du passerer bommen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå