Gjest Madden Skrevet 1. september 2004 #1 Del Skrevet 1. september 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=242713 Er det virkelig mulig?? Så utrolig interressant synes faktisk ikke jeg heller det er med IKEA..og jeg er helfrelst altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smila Skrevet 1. september 2004 #2 Del Skrevet 1. september 2004 Det var jo litt drastisk da. Men klart når IKEA åpner på en slik plass, kan vel folk lett bli desperate Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 1. september 2004 #3 Del Skrevet 1. september 2004 8000 mennesker!?? er det mulig? hvis jeg hadde sett 100 mennesker i kø utenfor ikea, så hadde jeg snudd og reist hjem igjen. Helt utrolig at voksne mennesker er så desperate :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 1. september 2004 #4 Del Skrevet 1. september 2004 Skal vedde den ene rompeballa mi på at alt oppstusset skyldes kjøttbollene deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2004 #5 Del Skrevet 1. september 2004 Det er jo bare der sånt kan skje... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellyfish Skrevet 1. september 2004 #6 Del Skrevet 1. september 2004 Det er en syk verden vi lever i! Skal på IKEA neste lørdag. Vedder på det er mye folk der, men står det kø på utsiden snur jeg og kjører de tre timene hjem igjen uten å gå innom en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 1. september 2004 #7 Del Skrevet 1. september 2004 Kjeden hadde annonsert med fordelaktige kuponger til kundene som kom først til butikken. De 250 første inn til butikken ville få gavekuponger hos IKEA. Er det aldri noen her som har sett hvordan folk oppfører seg ved inngangen til en konsert eller liknende i Norge? Ikke så veldig annerledes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~*Tomine*~ Skrevet 1. september 2004 #8 Del Skrevet 1. september 2004 Skal vedde den ene rompeballa mi på at alt oppstusset skyldes kjøttbollene deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sita Skrevet 1. september 2004 #9 Del Skrevet 1. september 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. september 2004 #10 Del Skrevet 2. september 2004 Skal vedde den ene rompeballa mi på at alt oppstusset skyldes kjøttbollene deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 2. september 2004 #11 Del Skrevet 2. september 2004 Du verden! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2004 #12 Del Skrevet 2. september 2004 Nå er vel dete et folkeslag som ikke er bortskemt med vestlige varer. kansje ikke vrer i det store og det hele. i har o et senter på vert hjørne.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timian Skrevet 2. september 2004 #13 Del Skrevet 2. september 2004 Jeg lurer på om det er noen her som har vært på åpningen av et loppemarked?? Det har nemlig jeg, og det er virkelig noe av det rareste jeg har sett! Så sinnsykt mye mennesker som står og venter, og når de skal til å åpne blir det skikkelig trengsel, og når de slipper inn, så løper de til alle kanter og grafser til seg det de kan! Og her snakker vi gamle ting som andre folk har brukt, og som de ikke vil ha lenger.... :o (Til mitt forsvar må jeg legge til at jeg var der i forbindelse med jobb, og ikke for å kaste meg på galskapsbølgen! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2004 #14 Del Skrevet 2. september 2004 Var på ikea og der er det bare ille å gå. Spørre om hjelp var o håpløst. Passer for ungdommer som skal på hybel. Gud helpe meg så mye jallavarer. Skal si at kjøkken og badene deres er bra, men hvor ofte har du grunn til å se på det. vet om de som legger inn ikeatur på ferier, hjelp. da blir eg heller hemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 2. september 2004 #15 Del Skrevet 2. september 2004 Egentlig vanvittig trist. tre mennesker dør pga hysteri over noen gavekuponger!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 2. september 2004 #16 Del Skrevet 2. september 2004 Helt utrolig spør du meg...begriper ikke hva som går av dem rett og slett!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. september 2004 #17 Del Skrevet 2. september 2004 Ehm.. Jeg har jobbet på IKEA og selv om vi aldri hadde slike mengder folk utenfor dørene, så var det alltid fullt på parkeringsplassen og et par hundre kunder utenfor døren FØR åpningstid på første salgsdag. (Høstsalg, sommersalg, vintersalg, osv.) Folk bare løp inn for å sikre seg sine "kupp" og skydde ingen midler. Dra varer av pallen mens den er på vei ut i butikken, gå inn gjennom tralledører, rive ned utstillinger og var generelt helt uten folkeskikk. Så selv om det var i mindre skala og uten livstruende skader, så var salg (og nyåpning) alltid helt ville saker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 2. september 2004 #18 Del Skrevet 2. september 2004 :o Hva er det som får 'normale' mennesker til å oppføre seg slik da? Riktignok bor jeg på landet, og har sjelden tilgang på IKEA..ELSKER å gå på Ikea....kjekkeste som finnes nesten! Men...derfra og til å oppføre seg som du beskriver nå..og til linken jeg hentet..vel den veien er ganske lang for min del!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 2. september 2004 #19 Del Skrevet 2. september 2004 Nå er vel dete et folkeslag som ikke er bortskemt med vestlige varer. kansje ikke vrer i det store og det hele. i har o et senter på vert hjørne.... Saudi Arabia er et av verdens rikeste land -på grunn av oljen. Det er mye rikere enn Norge, og beboerne i Saudi omgir seg med en luksus som vi bare kan se langt etter (og som vi kanskje ikke ønsker? -jeg vet ikke...). Men: I Saudi Arabia er det også svært mange som jobber som tjenere o.a. -disse har nok ikke like god råd. Er det disse du henviser til? Forøvrig gjør det meg litt kvalm at det vestlige liksom skal være så forbanna gjevt. Jeg synes ikke det er så veldig spennende og unikt med vestlige ting. Snarere litt sånn "keiserens nye klær"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse dokka Skrevet 3. september 2004 #20 Del Skrevet 3. september 2004 Den meningen jeg har er.den type menneske,uansett hvor mye penger di har i lomma så blir di desperate så fort di kan få noe gratis.Latterlig å bli så hysterisk mener jeg.Men det er jo utrolig trist at mennesker dør pga noen gavekort.Folk blir som små barn,ikke nærings vett.Det kunne like gjerne ha skjedd her det.Hvor mange hadde latt vere å hoppe ut etter en flaskepost hvis sjangsen bød seg? (ikke helt den samme folkemengden, men en ulykke vet man jo aldri når innreffer) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå