Gå til innhold

Har du en "barnslig stil" i forhold til alderen din?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 30 år og har vel egentlig samme stil som da jeg var 17 ;) Tror ikke jeg kommer til å legge vekk Converse skoa før på gamlehjemmet ;)

Anonymous poster hash: d01e3...85e
  • Liker 8
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Lindiana
Skrevet

Mange mener nok det. Bryr meg egentlig ikke så mye om klær og moter. Tar på meg det som er rent. Blir det en hettegenser så blir det det. Hater sånn "kjærringstil" med tunicaer, lange cardigans og pyntet-men-ikke-pyntet.

• Liker 6
Gjest FruKG
Skrevet

Jeg kler meg nok litt mer ungdommelig enn det som er "lov" her, men jeg liker stilen min, så andre får tenke hva de vil egentlig. Finn din egen stil og stå for det sier jeg :)

AnonymBruker
Skrevet

Mange mener nok det. Bryr meg egentlig ikke så mye om klær og moter. Tar på meg det som er rent. Blir det en hettegenser så blir det det. Hater sånn "kjærringstil" med tunicaer, lange cardigans og pyntet-men-ikke-pyntet.

Agree, mange ser langt eldre ut enn de er fordi de kler seg som om de skulle ha vært Olga Marie på 80. Mens vi ser yngre ut  :danse:

Anonymous poster hash: e18e3...f8c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Men har lyst å endre stil siden jeg er 34. Føler at jeg "burde" være mer voksen...

Kler meg likt som 25, helt vanlige klær, dongeri og joggesko og hettegenser.

Ser ut som 25 også... Men føler jeg "burde" hatt mann, barn og vært voksen og seriøs.

Anonymous poster hash: ba475...865
Skrevet

Jepp! Nekter å legge vekk slitte Converse sko og hettejakker på fritiden :)

Men jeg har en ganske så voksen og formell stil på jobb så jeg har behov for å avreagere litt....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke 30 det nye 20? :)

Anonymous poster hash: 08507...6a7

• Liker 2
Skrevet

Jeg er vel stikk motsatt, og kler meg i det som mange kaller kjerringklær.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 37 år, og har alt for mange stiler, alt fra den ungdommelige, til litt mer kjerring, også glad i kjoler. Og liker mange forskjellige typer kjoler. Ble litt flau da tenåringsdatteren min skulle på berte party, og jeg fant hele 5 kjoler i skapet mitt som passet til temaet.

Anonymous poster hash: 007f6...e1e
Skrevet (endret)

Jeg vet ikke helt, men tror ikke jeg kler meg for voksent i alle fall. Dere får bedømme ut fra antrekkstråden! 

Jeg føler de fleste synes jeg kler meg litt lit voksent, da. 

Endret av FantasDick
AnonymBruker
Skrevet

Vi får vel bare værra som vi er når vi itte ble som vi `sku :P

Anonymous poster hash: ba475...865
Skrevet

Jeg er 30 år og har vel egentlig samme stil som da jeg var 17 ;) Tror ikke jeg kommer til å legge vekk Converse skoa før på gamlehjemmet ;)

Anonymous poster hash: d01e3...85e

Converse er ikke spesielt barnslig. Jeg bruker converse, venna mine gjør det, doctor(doctor who) og kjendiser bruker det(blandt annet Richard Hammond fra top gear)

Skrevet

Jeg er 42 og kan fint gå i klær som 25 år gamle kvinner bruker. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja... Er 30 men liker jeans, converse og tskjorter med trykk best..og hettegenser. Gjerne trykk som er søte, eller referanser til tvserier, musikk og sånt... Men jeg kler meg ofte litt penere på jobb, gjerne med bluser, skjorter eller blazer, og støvletter/penere sko :) Føler at penere klær = mer voksent. Merker at jeg har barnsligere stil om sommeren enn om vinteren da.

Anonymous poster hash: ee8b2...508
AnonymBruker
Skrevet

Her går det mye i vanlige jeans, hettejakke, skinnjakke og mine gode converse :) Jeg er 28 og hater å gå med kjole og høye hæler. Bruker det kun i selskaper med kleskode. Føler meg utilpass i kjoler og skjørt.

Anonymous poster hash: c9254...751

Gjest Mythic
Skrevet

Ikke barnslig, kanskje, men litt for ungdommelig, muligens. Har liksom kjørt meg fast i et spor jeg ikke kommer ut av, og klarer ikke velge andre typer plagg enn det jeg "alltid" har gjort. Burde sikkert bli litt mer dame, nå som jeg er 47, men får det ikke helt til.

AnonymBruker
Skrevet

Converse er ikke spesielt barnslig. Jeg bruker converse, venna mine gjør det, doctor(doctor who) og kjendiser bruker det(blandt annet Richard Hammond fra top gear)

Jeg burde vel ha brukt begrepet ungdommelig, og ikke barnslig :Nikke:

TS

Anonymous poster hash: e18e3...f8c

Skrevet

Føler ofte jeg kler meg som en på 16, selv om jeg er 23. Blir en slags blanding mellom rocka, pynta, gotisk, 90's, og "emo"-stilen som var populær for noen år siden. ... Altså, en stil som tenåringer ofte har. Men jeg elsker stilen min og bryr meg ikke så veldig hva andre synes om den, selv om jeg av og til blir litt satt ut når jeg ser fjortiser løpe rundt i klær som jeg gjerne skulle hatt selv. :rolleyes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...