Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2004 #1 Skrevet 1. september 2004 Kan man "utsette" mensen om man bruker p-plaster?
Shagya Skrevet 1. september 2004 #2 Skrevet 1. september 2004 Ja det kan man. Du bare setter på et nytt plaster når du egentlig skulle hatt mensen.
Gjest Hel Skrevet 1. september 2004 #3 Skrevet 1. september 2004 Skal kunne det men det funker ikke for meg.
Piarina Skrevet 1. september 2004 #4 Skrevet 1. september 2004 En canadisk venninne av meg sa at legen hennes der borte hadde fortalt henne at man kan utsette mensen ved å sette på nytt plaster etter 5 dager istedenfor 7 dager. Og så fortsette å skifte etter 5 dager til man ønsker å få mensen. Etter 5 dager er det visstnok ikke nok hormoner igjen i plasteret til å holde mensen borte. Jeg har ikke prøvd dette selv ennå, men venninnen min påstod at det gikk helt fint for henne.
Gjest GreenSky Skrevet 1. september 2004 #5 Skrevet 1. september 2004 En canadisk venninne av meg sa at legen hennes der borte hadde fortalt henne at man kan utsette mensen ved å sette på nytt plaster etter 5 dager istedenfor 7 dager. Og så fortsette å skifte etter 5 dager til man ønsker å få mensen. Etter 5 dager er det visstnok ikke nok hormoner igjen i plasteret til å holde mensen borte. Jeg har ikke prøvd dette selv ennå' date=' men venninnen min påstod at det gikk helt fint for henne.[/quote'] Jeg har utsatt mensen ved å sette på nytt plaster etter 7 dager. I tillegg er det innbakt "kristetid" i plasteret, en har to dager ekstra som det fremdeles virker i tilfelle en skulle glemme å ta av plasteret innen normaltid. Jeg har også utsatt mensen etter å ha gått med plasteret i 9 dager.
Gjest Anonymous Skrevet 3. september 2004 #6 Skrevet 3. september 2004 Hvor mye koster p-plasteret da?
Gjest Anonymous Skrevet 3. september 2004 #8 Skrevet 3. september 2004 Jeg utsatte mensen uten egentlig å mene det. Var på ferie og glemte at jeg ikke skulle sette på nytt plaster, så jeg satte på et til og gikk rundt hele uka og lurte på hvorfor kroppen kjentes så menstruell ut. Da jeg kom hjem oppdaget jeg at jeg skulle hatt mensen, jeg ventet til "riktig" dag og tok det av, og dagen etter fikk jeg mensen som vanlig. Satte på nytt plaster igjen idag og er ferdig med mensen. Spent på om det går som vanlig neste gang, men min konklusjon er at det går helt fint å utsette med p-plaster :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå