Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er plaget med hudormer og litt kviser i ansikt, skuldre og rygg.

I ansiktet prøver jeg meg frem med å finne noe som hjelper mot det, men hva skal jeg bruke på skuldre/rygg? Finnes det en dusjsåpe som er god?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd å bytte shampoo og balsam? Det er veldig mange billigprodukter jeg får ekstremt mye kviser på ryggen av hvertfall, men etter at jeg kjøpte litt dyrere shampoo og balsam har det gått bort. :)

AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd å bytte shampoo og balsam? Det er veldig mange billigprodukter jeg får ekstremt mye kviser på ryggen av hvertfall, men etter at jeg kjøpte litt dyrere shampoo og balsam har det gått bort. :)

Støtter denne. Prøv også å unngå å få sjampo og balsam på skuldrene og resten av kroppen, og vask håret før du vasker kroppen med såpe.

Anonymous poster hash: 2a1d9...654

Skrevet

Støtter denne. Prøv også å unngå å få sjampo og balsam på skuldrene og resten av kroppen, og vask håret før du vasker kroppen med såpe.

Anonymous poster hash: 2a1d9...654

Har hatt problemet i flere år, og bruker ca. 5 forskjellige shampoer/balsamer i løpet av året (har aldri funnet en som har fungert optimalt). 

Hvordan unngår dere shampo/balsam på skuldrene? Står dere foroverbøyd hele tiden da?

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt problemet i flere år, og bruker ca. 5 forskjellige shampoer/balsamer i løpet av året (har aldri funnet en som har fungert optimalt).

Hvordan unngår dere shampo/balsam på skuldrene? Står dere foroverbøyd hele tiden da?

Jepp. Skal du unngå det på skuldrene, så må du bøye hodet fremover. Litt uvanlig i starten, men blir vant med det :)

Anonymous poster hash: 5e8a7...59c

Skrevet

Jeg slet mye med tettede porer og kviser på ryggen før. De ble mye verre om sommeren da sola gjorde at de ble betent. Det som hjalp for meg var å dra til hudpleier og få behandling. Behandleren klemte ut det som var av kviser og tettede porer, og brukte diverse masker og kremer. Ryggen var temmelig rød etterpå, men du kan tro det hjalp! Hudpleieren sa det kunne ta et par behandlinger, men jeg var omtrent kvisefri etter en behandling. Det kan virkelig anbefales for å få bukt på problemet.

Skrevet

Jeg slet mye med tettede porer og kviser på ryggen før. De ble mye verre om sommeren da sola gjorde at de ble betent. Det som hjalp for meg var å dra til hudpleier og få behandling. Behandleren klemte ut det som var av kviser og tettede porer, og brukte diverse masker og kremer. Ryggen var temmelig rød etterpå, men du kan tro det hjalp! Hudpleieren sa det kunne ta et par behandlinger, men jeg var omtrent kvisefri etter en behandling. Det kan virkelig anbefales for å få bukt på problemet.

Gjorde det vondt? :S har du et bilde (kan godt være et illustrasjonsbilde fra google) fra hvordan det så ut før?

Skrevet

Gjorde det vondt? :S har du et bilde (kan godt være et illustrasjonsbilde fra google) fra hvordan det så ut før?

Det gjør litt vondt, ja, men det er samme type smerte som når man selv popper kviser eller andre gjør det for en (er jo vanskelig å poppe kviser på ryggen selv). Det er den samme typen klemmende smerte, hvis det er forståelig. Hun som gjorde det på meg spurte også om det var greit at hun brukte en syltynn nål, noe som var ca på samme smertenivå. Det er altså like vondt som noe du ville gjort hjemme.

Jeg er ikke helt sikker på hvordan det så ut før siden jeg aldri så det, men jeg tror det så litt lignende ut som bildet under. JEg hadde mest øverst på ryggen og på skuldrene.

http://4.bp.blogspot.com/-5un5jfKoJfc/UDYE5YbHHhI/AAAAAAAACu4/JLa-OaJ54jU/s200/rygg30ue%5B1%5D.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...