Gå til innhold

Bestiller du vanlig eller plain på Mc Donalds?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Med andre ord,dropper du tilbehøret eller ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som liten bestilte jeg alltid plain og jeg husker at min mat alltid kom mye seinere enn de andres.

Nå spiser jeg sjeldent på mc donalds, men når jeg gjør, så spiser jeg kyllingsalat og ikke hamburger.

Skrevet

Bestiller nuggets når jeg en sjelden gang spiser på McDonalds jeg ;)

Gjest Madam Felle
Skrevet

med tilbehør så klart, for ellers smaker det jo ikke noe.

Skrevet

Kun McChicken permiere burger.

Skrevet

Det eneste jeg spiser på Mc Donalds er Quarter pounder

og den er med alt.

Ellers så suger maten på Mc D.

Skrevet

Ellers så suger maten på Mc D.

DEt er jeg helt enig i. Kan like så godt spise brødskiver.

Skrevet

Jeg derimot synes MCDonaldsmaten er kjempegod. Jeg spiser McKylling, Qorter Pound (?), Big Mac, Salat, MCFeast og før Mac Taco tror jeg den het. Jeg synes det er veldig lettvint og godt. Jeg elsker osten derfra.

Gjest Dolphina
Skrevet

Jeg også liker til tider maten på Mc Donalds godt!

Ikke alltid...

Bestiller som regel uten sylteagurk og løk og er da sikret at den er nylaget!

Men som regel blir det Mc Chicken, med alt!

Skrevet

Kresen som jeg er må jeg alltid bestille uten ditt og datt, det tar jo litt lenger tid. Favoritten er McFeast med bare salat, tomat og ekstra ost! :-)

Skrevet
Bestiller nuggets når jeg en sjelden gang spiser på McDonalds jeg ;)

:Nikke: Jeg også! Og kanskje macfeast en sjelden gang, men helst ikke burgere på macdonalds i det hele tatt. Og jeg peller isåfall ut sylteagurken.

Skrevet

Spiser salat eller nuggets, for det er så mye styr å få uten alt stæsjet.

Skrevet

Jeg får alltid mageknip etter jeg har vært på McD, så det sier seg selv at jeg har sluttet å gå der....

(Ikke så god reklame dette her... :) )

Skrevet

Når jeg en sjelden gang spiser på McDonalds, bestiller jeg alltid plain cheeseburger. Da blir burgeren laget der og da, i steden for å ha ligget i fire-fem timer og blitt seig og kald...

Skrevet

Tror neppe det skjer. Rutinene der er at de waster hamburgerne etter 10 min og lager nye.

Skrevet

Jeg bestiller alltid uten sylteagurk, for da får jeg en som er helt fersk, jeg slipper den ekle agurken og jeg får med resten av klinet.

Ellers spiser jeg bare den grillgreia som jeg aldri husker hva heter, den er kjempegod!

Skrevet

Enten spiser jeg Mcnuggets og milkshake, og smaker et par-tre chips med mannen, eller så kjøper jeg McFeast og brus/milkshake og smaker par-tre chips med mannen.

Skrevet
Tror neppe det skjer. Rutinene der er at de waster hamburgerne etter 10 min og lager nye.

Ja de er strikse på dette. De metalldingsene med tall på som de setter bak burgerne, indikerer antall minutter siden de er laget. Hvis jeg husker riktig da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...