Anniken97 Skrevet 7. juni 2015 #1 Skrevet 7. juni 2015 Er det noen som har kjøpt Burberry i Oslo i det siste og vet hvor mye en av de klassiske rutete skjorte/tunikaene koster? På forhånd takk for svar!
funginger Skrevet 7. juni 2015 #2 Skrevet 7. juni 2015 Koster vel 2000-2500kr, men tror omtrent aldri jeg har sett et mer harry plagg i hele mitt liv. Kjøp heller en ensfarget. 1
Anniken97 Skrevet 7. juni 2015 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2015 Koster vel 2000-2500kr, men tror omtrent aldri jeg har sett et mer harry plagg i hele mitt liv. Kjøp heller en ensfarget. Hei! Jeg spurte vel strengt tatt ikke om det var harry, men hvor mye det kostet, hold deg til temaet du!
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #4 Skrevet 7. juni 2015 Hei! Jeg spurte vel strengt tatt ikke om det var harry, men hvor mye det kostet, hold deg til temaet du! Hun svarte på det du spurte om, så syns det var unødvendig å være så frekk tilbake. Disse skjortene ligger på 225£ i London, så vil ut fra det tippe nærmere 3000 i Norge. For øvrig er det mange versjoner av den skjorten som er penere enn det bildet du viste, den skriker egentlig mest "jeg har merkeskjorte! Se da!!"Anonymous poster hash: b807f...9a1 3
Gjest Evans Skrevet 7. juni 2015 #5 Skrevet 7. juni 2015 Burberry har et stort outlet utenfor London. Husker de hadde mange, mange fine skjorter, så om du vil ha skjortert fra Burberry, og ikke er avhengig av at det er årets ville jeg tatt turen dit ved neste London besøk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå