Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Er det noen her som har tips til produkter som effektivt fjerner solkrem om kvelden?

Takk for svar :)

Anonymous poster hash: d8524...86d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finn en rens, toner og krem som passer til din hudtype :)

AnonymBruker
Skrevet

Noen tips? Har sensitiv hudtype.

Er mann.

AnonymBruker
Skrevet

Solkrem fjernes best med en oljebasert rens. Jeg anbefaler en oljerens etterfulgt av en vanlig rens, da fjerner du det aller meste :) Jeg bruker vanlig babyolje (uparfymert) før rensen min. Jeg har også prøvd olivenolje og kokosolje, men ingen av de hadde gode resultater på huden min.

Anonymous poster hash: a3348...518
AnonymBruker
Skrevet

Solkrem fjernes best med en oljebasert rens. Jeg anbefaler en oljerens etterfulgt av en vanlig rens, da fjerner du det aller meste :) Jeg bruker vanlig babyolje (uparfymert) før rensen min. Jeg har også prøvd olivenolje og kokosolje, men ingen av de hadde gode resultater på huden min.

Sånn som denne da for eksempel? : http://www.apotek1.no/produkter/sebamed-baby-hudolje-150ml-804061p?

Jeg har også prøvd ulike rensekremer, men jeg enda ikke funnet en som jeg er fornøyd med.

Skrevet

Takk for tips :)

Bare hyggelig :)

AnonymBruker
Skrevet

Sånn som denne da for eksempel? : http://www.apotek1.no/produkter/sebamed-baby-hudolje-150ml-804061p?

Jeg har også prøvd ulike rensekremer, men jeg enda ikke funnet en som jeg er fornøyd med.

Ja, den bør funke. Kjøper selv min på matbutikken og synes den funker veldig bra. Anbefaler å bruke den sammen med en (ren) mikrofiberklut og lunkent vann.

AnonymBruker
Skrevet

For all del, ikke bruk babyolje i ansiktet! Mannen min er fornøyd med økologisk hudpleie fra helsekost, Dr. Organic. Billig og god kvalitet.

Anonymous poster hash: 53d9f...81f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For all del, ikke bruk babyolje i ansiktet! Mannen min er fornøyd med økologisk hudpleie fra helsekost, Dr. Organic. Billig og god kvalitet.

Babyolje eller annen olje i ansiktet er da ikke noe problem så lenge man bruker en vanlig rens etterpå.

AnonymBruker
Skrevet

Babyolje eller annen olje i ansiktet er da ikke noe problem så lenge man bruker en vanlig rens etterpå.

Annen olje er noe helt annet, mye olje som er supert for huden! Babyolje brukes aldri, uansett. Det kan ligge igjen rester og trekke inn i porene uten av man ser det så lett.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

:)

Noen flere tips? :)

• 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Noen flere innspill på dette? :)

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke bare nok å vaske det bort med vann og såpe? Og samme med hudsminke? Har alltid brukt det jeg, vasker godt!

Har ikke troa på toner rensekrem diverse, det inneholder jo kjemikalier. :-)

Anonymous poster hash: 5cd7e...f49

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Er det noen her som har tips til produkter som effektivt fjerner solkrem om kvelden?

En tur i dusjen og bruk av vanlige vaskeprodukter som dusjshampooo etc

Anonymous poster hash: 95c48...bb8

AnonymBruker
Skrevet

Annen olje er noe helt annet, mye olje som er supert for huden! Babyolje brukes aldri, uansett. Det kan ligge igjen rester og trekke inn i porene uten av man ser det så lett.

Hva er det med at babyolje brukes aldri? Er det skadelig? Det brukes jo av mange også til babyer

Anonymous poster hash: 95c48...bb8

Skrevet

Bruker dere solkrem bare i ansiktet, ettersom det blir anbefalt så mye forskjellig for å rense huden? Jeg bruker solkrem også på kroppen forøvrig, og vasker både ansikt og kropp under dusjen.

• Liker 2
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Bruker dere solkrem bare i ansiktet, ettersom det blir anbefalt så mye forskjellig for å rense huden? Jeg bruker solkrem også på kroppen forøvrig, og vasker både ansikt og kropp under dusjen.

Bruker det kun i ansiktet.

Noen flere innspill her, på produkter som fjernersolkrem om kvelden?

Gjest Tigress
Skrevet

Har ikke troa på toner rensekrem diverse, det inneholder jo kjemikalier. :-)

Anonymous poster hash: 5cd7e...f49

Vatn er også eit kjemisk stoff, altså. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...