AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #1 Skrevet 7. juni 2015 ...og fatter ikke hva alt oppstusset er om! Kvinnemishandling, vold og grove scener?! Har jeg sett barne-tv versjonen? Det der var jo INGENTING, litt klapsing på rumpa og hender bundet fast....skikkelig big deal.... Jeg syntes Christian Grey er dritsexy, og hadde latt meg dominere, helt klart. En gang eller to, for sexens skyld. Han har sagt at han hade problemer med å spille inn noen av scenene, og måtte be Anastasia om unnskyldning.... Jeeezzzzz Luizzzzzzzzz så mye teit! Jeg er skuffet over manglen på hete scener. Ble ikke litt våt engang.... kjipt! Anonymous poster hash: 08e7e...585 7
Gjest imperio Skrevet 7. juni 2015 #2 Skrevet 7. juni 2015 Enig, filmen er jo ingenting å hyle over. F.eks Game of Thrones er jo verre, og folk syter ikke av den grunn. Bøkene er "grovere", men who cares. Ingen går banans når et lite barn blir brutalt myrdet i en bok heller. Skjønner ikke hvorfor folk klikker vinkel av bøkene. Det er fiksjon! Noen folk klarer ikke å skille realitet og fiksjon.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #3 Skrevet 7. juni 2015 Christian Grey er hot, min drømmemann og jeg er nok ikke alene. Anonymous poster hash: 55cfc...7fb
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #4 Skrevet 7. juni 2015 I likhet med TS hadde også jeg latt meg råføkke av Mr. Grey. Anonymous poster hash: 55cfc...7fb
Gjest imperio Skrevet 7. juni 2015 #5 Skrevet 7. juni 2015 Enig ang Mr. Grey. "Falt" for han i bøkene, og filmen gjorde det ikke verre
Puny Skrevet 7. juni 2015 #6 Skrevet 7. juni 2015 Syntes han som spiller mr. Grey så alt for ung ut, ser ut som en 15 åring jo, det ødela det litt for meg. Ellers enig i at 'volds' scenene ikke var noe å snakke om... 5
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #7 Skrevet 9. juni 2015 Samme tenkte jeg.. syntes det var merkelig. Jeg hadde fått meg ny kjæreste i månedene før filmen kom ut, jeg hadde ikke lest noe av bøkene, men hadde inntrykk av at det visstnok var noe voldsomme greier. Så kom filmen og jeg fant ut at sexlivet til meg og den nye kjæresten var 100x mer "oppsiktsvekkende" enn det der, hahaha! Og jeg som trodde vi hadde et ganske vanlig og uskyldig sexliv, jaja. Anonymous poster hash: 06f11...12b
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #8 Skrevet 9. juni 2015 Jeg så filmen sist uke, har ikke lest bøkene. Hadde forventet mer etter det mediaoppstyret som var da filmen kom på kino. Jeg syntes det var en fin film om kjærlighet Anonymous poster hash: 408e0...d3a
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #9 Skrevet 9. juni 2015 Jeg har ikke sett 50 shades, men han som er mr.grey spiller også i en serie som heter The Hil. Gillian Anderson er også med i den. Ligger på netflix. Synes han er råfin i den serien Anonymous poster hash: 4b742...8d9
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #10 Skrevet 9. juni 2015 Altså, jeg liker playrape og veldig røff sex, det i filmen og boken er pusesex syntes nå jeg, men det jeg reagerer på er at det er et ekstremt usunt forhold de har, og jeg snakker ikke om sexen. Jeg snakker om at han er en manipulerende stalkende kontrollerende sjalu sosiopat, og unge jenter syntes det er romantisk? Hva er romantisk med at du føler deg tvunget til å gjøre ting du ikke vil, at du begynner å gråte, at han tvinger på deg dyre biler og mobiler/pcer for å kunne kontrollere deg enda mer, at han dukker opp på et utested for å plukke opp deg drita full, og istedenfor å kjøre deg hjem, kjører han deg hjem til seg og du hadde aldri fortalt han hvor du var hen, bare at du var full og at en fyr var der. Ellers syntes jeg boken er helt elendig skrevet, en skam å kalle henne for forfatter, eneste grunnen til at jeg leste boken var for å kunne diskutere boken i grunn, filmen gidder jeg virkelig ikke se.Anonymous poster hash: 2156f...05c 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #11 Skrevet 9. juni 2015 Altså, jeg liker playrape og veldig røff sex, det i filmen og boken er pusesex syntes nå jeg, men det jeg reagerer på er at det er et ekstremt usunt forhold de har, og jeg snakker ikke om sexen. Jeg snakker om at han er en manipulerende stalkende kontrollerende sjalu sosiopat, og unge jenter syntes det er romantisk? Hva er romantisk med at du føler deg tvunget til å gjøre ting du ikke vil, at du begynner å gråte, at han tvinger på deg dyre biler og mobiler/pcer for å kunne kontrollere deg enda mer, at han dukker opp på et utested for å plukke opp deg drita full, og istedenfor å kjøre deg hjem, kjører han deg hjem til seg og du hadde aldri fortalt han hvor du var hen, bare at du var full og at en fyr var der. Ellers syntes jeg boken er helt elendig skrevet, en skam å kalle henne for forfatter, eneste grunnen til at jeg leste boken var for å kunne diskutere boken i grunn, filmen gidder jeg virkelig ikke se.Anonymous poster hash: 2156f...05c Enig her.. har vel blitt diskutert ganske mye allerede, men jeg ble seriøst litt uvel av hvordan han typen oppførte seg, hadde det vært dama i forholdet som gjorde det der hadde folk skreket "psycho bitch" for å si det sånn. Anonymous poster hash: 06f11...12b 1
Gresshoppa Skrevet 9. juni 2015 #12 Skrevet 9. juni 2015 "Var dette alt?" var det jeg tenkte etter jeg så filmen. Var riiiimelig "vaniljete" Lurer på om Ugly Love blir veldig lik eller bedre.. Hovedrollen er ikke akkurat så verst!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå