AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #1 Skrevet 6. juni 2015 Jeg har syke tanker i hodet, jeg er så sinnsykt stressa for denne turen. Det er første gang jeg drar på sydentur alene med venninne, altså uten familien. Det er et ukjent land, og de har et ganske trangt kvinnesyn der. Det er et turist område, men føler likevel på usikkerheten. Media får jo hodet til å snu å vende på alle mulige situasjoner. Fly som styrter og folk blir kidnappet og voldtatt. Har allerede avstanden fra flyplass til hotell klar bare for å forsikre om at taxisjåføren ikke kidnapper oss og kjører til en annen plass. Tankene om hvor fint vi kommer til å få det forsvinner mer og mer når det nærmer seg. Tenker jeg litt realistisk så vil jo dette gå bra å vi får en fantastisk tur. Men HVA skal jeg gjøre med disse tankene? Jeg tør nesten ikke sove for da tenker jeg kun på alt som KAN skje.. Flere som er slik?Anonymous poster hash: e0b09...ea1
momo Skrevet 7. juni 2015 #3 Skrevet 7. juni 2015 Lurer og på hvor du skal? Og de fleste steder er man trygg.
WinterDawn Skrevet 25. juni 2015 #4 Skrevet 25. juni 2015 Dette hørtes ikke noe godt ut! Hvis du er bekymret, så kan du kontakte hotellet eller reisearrangøren din før avreise? Be dem om å sørge for transport tur/retur hotellet, og kanskje ha en kontaktperson i nærheten som kan bidra til litt trygghet for deg? Siden det er første tur uten familie har jeg egentlig bare ett konkret råd: ikke drikk deg snydens full. Vær alltid i stand til å ha kontroll. Viktigst av alt: senk skuldrene! Ja, det kan skje negative ting på ferie. Men: du kommer sannsynligvis hjem med bare gode opplevelser
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #5 Skrevet 30. juni 2015 Søk etter "how to be safe in" hvor du skal. Anonymous poster hash: 84bbd...75a 1
Østlandet Skrevet 1. juli 2015 #6 Skrevet 1. juli 2015 Trangt kvinnesyn? Altså muslimland. hvorfor i all verden norske jenter (og andre) reiser dit er meg en gåte. Uansett, så er det best å være våken, edru og være sammen med noen. Så går det nok bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå