Gå til innhold

Kan noen se at jeg har snoket på FB/Insta?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg har blitt litt paranoid, men er redd for at et par karer jeg liker kan se at jeg har snoket på Facebook-profilene og Insta-kontoene deres. Han ene er jeg venn med, men han andre ikke. Jeg har ikke trykket "liker" på noe (det har jeg sjekket). Da er det vel ingen mulighet for at de kan se at jeg har snoket? Ved hjelp av ip-adresse eller noe som helst annet som dukker opp et sted? Det skal sies at han ene jobber med it og ville kunne sjekket det om det gikk an. Hjelp meg, kloke datahoder!

Anonymous poster hash: 77f30...c54

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, de kan få deg som suggested venn hvis du har vært på siden deres...

Anonymous poster hash: 808b8...2d0
  • Liker 2
Skrevet

Det er jo ingen sak å se det. Alt man trenger å gjøre er og reversere nettverksprotokollen du brukte i en HTML-editor for å se hvordan kildekoden responderte på de binærkodede pakkene som ble sent fra IP-adressen din.

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ingen sak å se det. Alt man trenger å gjøre er og reversere nettverksprotokollen du brukte i en HTML-editor for å se hvordan kildekoden responderte på de binærkodede pakkene som ble sent fra IP-adressen din.

De som er kodet som 010100001101 og sånn? Smart du.

Anonymous poster hash: 79d9f...ac1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hah! Ikke på insta hvertfall! Isåfall er det mange kjendiser som har titta på min instakonto 😁

Anonymous poster hash: c05b6...eb2

AnonymBruker
Skrevet

Det visste jeg ikke! Men vi har en del felles venner, så da kan vel det forklare for dem hvorfor jeg dukker opp som "suggested friend".

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke peiling på data, så må bare spørre... Tuller du nå? 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke peiling på data, så må bare spørre... Tuller du nå? 😊

Han prøvde bare å høres teknisk ut. Ingenting av det han sa ga noe særlig mening.

Anonymous poster hash: 79d9f...ac1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke peiling på data, så må bare spørre... Tuller du nå?

Mest sannsynlig er det bullshit. uansett ingen i verden som gjør det for å se om andre har besøkt profilen sin  :klaske:

Anonymous poster hash: 072ac...fe1

Gjest Mythic
Skrevet

Tror jeg har blitt litt paranoid, men er redd for at et par karer jeg liker kan se at jeg har snoket på Facebook-profilene og Insta-kontoene deres. Han ene er jeg venn med, men han andre ikke. Jeg har ikke trykket "liker" på noe (det har jeg sjekket). Da er det vel ingen mulighet for at de kan se at jeg har snoket? Ved hjelp av ip-adresse eller noe som helst annet som dukker opp et sted? Det skal sies at han ene jobber med it og ville kunne sjekket det om det gikk an. Hjelp meg, kloke datahoder!

Ser du hvis noen har snoket på din FB eller Insta? Ikke det, nei.  Da går det nok ikke an andre veien heller.

AnonymBruker
Skrevet

Man får jo alskens andre folk på den listen også, så det skal jo godt gjøres å skille "snokende" folk fra hvem som helst andre.

Anonymous poster hash: 769b9...d34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...