Gjest gjest1 Skrevet 1. september 2004 #1 Skrevet 1. september 2004 Å du godestegud jeg tror jeg blir GAL! Dritirriterende sang med lys pipestemme og den setter seg fast på hjernen min og har kommet for å bli! Makkverk, sier jeg!
Hilde Skrevet 1. september 2004 #2 Skrevet 1. september 2004 Ånei! Den er jo fantastisk! Jeg har ventet på å høre fra Annie helt siden "Greatest hit". Erot/Tore betydde mye for min cdsamling for noen år siden..
Gjest LoisLane Skrevet 1. september 2004 #3 Skrevet 1. september 2004 Den klistret seg til hjernen umiddelbart. Kul, synes jeg.
Thea Skrevet 1. september 2004 #4 Skrevet 1. september 2004 Her er jeg enig med Spidey, en helt forferdelig sang :-x
*Lene* Skrevet 1. september 2004 #5 Skrevet 1. september 2004 Herregud.. Jeg hører om denne sangen hele tiden, men jeg kan ikke huske å ha hørt den.. Noen som kan nynne den for meg?? Hihi
Tusenfryd Skrevet 1. september 2004 #8 Skrevet 1. september 2004 Det er noe av det treigeste jeg har hørt på lenge. Og den låte kjeder meg langt mer enn alle disse unge visesyngegitarspillende 22-åringene som har rådet Petre i sommer. Og låta er visst fantastisk kritikerrost også. Skjønner ingenting jeg... hviiiiiin. Låta mangler drive, rytme og en sangstemme.
Hilde Skrevet 1. september 2004 #9 Skrevet 1. september 2004 Jammen godt vi er forskjellige Er i grunn ganske vant til at ingen liker samme musikk som meg. *nynne chewing gum*
Gjest TomKrus Skrevet 1. september 2004 #10 Skrevet 1. september 2004 Skjønner ingenting jeg... hviiiiiin. Låta mangler drive' date=' rytme og en sangstemme.[/quote'] Den perfekte poplåt, det. Men denne har en driv da.
Gjest LoisLane Skrevet 1. september 2004 #11 Skrevet 1. september 2004 Og låta er visst fantastisk kritikerrost også. Ha! Da hadde jeg rett, da! *Oh no, oh no, you've got it all wrong* Det ER jo poesi...
Rio Skrevet 1. september 2004 #12 Skrevet 1. september 2004 Jeg hadde forventa meg noe annet etter å ha lest mye om denne greia her. Dvs noe ordentlig klubb musikk, men denne låta er bare latterlig - i liket med videoen. Men nå har jeg ikke hørt resten av plata.
*Lene* Skrevet 2. september 2004 #14 Skrevet 2. september 2004 Ingen med en link til "smakebit" Døøør av nysgjerrighet... Eller har jeg hørt den tro? Men bare fortrengt den?
Suzy Skrevet 2. september 2004 #15 Skrevet 2. september 2004 Høret den på Petre for en liten stund siden og jeg liker den.. må bare innrømme det... :oops:
MarianneE Skrevet 2. september 2004 #16 Skrevet 2. september 2004 I mitt hodet føyer den seg bare til lista over musikk en hører på radio, og glemmer etter en stund. Ikke spes bra, men heller ikke utprega dårlig. Helt OK.
Frk Doodad Skrevet 2. september 2004 #17 Skrevet 2. september 2004 Jeg synes denne sangen er 'helt syk', men samtidlig er det noe med den som gjør den kul. Tror det er måten musikken er satt sammen med div. utradisjonelle electronica-lyder.... Videoen så jeg for første gang i går, den var rimelig rævva spør du meg......
Saga Skrevet 3. september 2004 #18 Skrevet 3. september 2004 Videoen er teit og låta er teit. "You think you're chocolate, but you're chewing gum!" Javel.
SuperNova Skrevet 3. september 2004 #20 Skrevet 3. september 2004 Den er kjempebra! Lekker, vil jeg si. Høre Chewing gum? Og The greatest hit? Se her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå