AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #1 Skrevet 6. juni 2015 Ja, dette er tråden for de som er ulykkelig forelsket. Her kan man få ut litt frustrasjon og få litt trøst </3 Anonymous poster hash: 80e2a...e3d
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #2 Skrevet 6. juni 2015 Jeg får begynne med meg selv. Jeg er så sykt forelsket i en fyr, men han har samboer. Jeg er så forelsket at jeg har vondt inni meg, og av og til ligger våken om natten. Vi snakker sammen hver dag på jobb, og jeg vet at han liker meg som en venn. Men jeg tror nok aldri han kunne valgt meg over henne, og jeg vil ikke ødelegge vennskapet vårt. Jeg skulle ønske at jeg kunne sluttet å tenke på ham, men det går ikke. Jeg ser ham jo hver dag uansett. Anonymous poster hash: 80e2a...e3d 2
Broken_1988 Skrevet 6. juni 2015 #3 Skrevet 6. juni 2015 Jeg tror jeg begynner å bli skikkelig betatt av en fyr på jobben. Ser han nesten hver dag og det er nå i det siste at jeg har begynt å se for meg han og jeg. Han er singel da, så det er jo positivt, men når han en gang fortalte om eksen sin så er jo jeg helt annerledes enn henne, så ser ikke helt hvordan han skal kunne være interessert i meg 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #4 Skrevet 6. juni 2015 Jeg fant min store kjærlighet for et år siden. Ingen kan måle seg med ham, vi var sjelevenner og hadde det så utrolig gøy og herlig sammen. Dessverre møtte vi hverandre på feil tid, da han hadde litt psykiske utfordringer som ødelagte. Vil aldri glemme ham... sjekker facen hans innimellom for å se om han har blitt singel.. Han fant seg en dame etter oss, da han hadde stengt av alle følelser en stund. Anonymous poster hash: c3503...883
Broken_1988 Skrevet 6. juni 2015 #5 Skrevet 6. juni 2015 Jeg fant min store kjærlighet for et år siden. Ingen kan måle seg med ham, vi var sjelevenner og hadde det så utrolig gøy og herlig sammen. Dessverre møtte vi hverandre på feil tid, da han hadde litt psykiske utfordringer som ødelagte. Vil aldri glemme ham... sjekker facen hans innimellom for å se om han har blitt singel.. Han fant seg en dame etter oss, da han hadde stengt av alle følelser en stund. Anonymous poster hash: c3503...883 Wow! Det var skummelt likt på min histore for ett års tid siden.. Det skumle er at jeg den dag i dag hadde sluppet alt jeg hadde i hendene om han ville hatt meg tilbake.. Tross alt som skjedde..
LoneWolf Skrevet 6. juni 2015 #6 Skrevet 6. juni 2015 (endret) Jeg møtte en jente som hadde samme interesser som meg, hadde fantastisk humor og for en gangs skyld var singel. Som regel er alle jeg blir interessert i opptatt, så jeg trodde virkelig at det skulle være en sjanse her, men nei da. Hun hadde blitt stalket av en kar i noen måneder, så en date var ikke av interesse Aner ikke hvorfor, men jeg tenkte på hun alt for ofte i de påfølgende ukene, men det har heldigvis gitt seg nå. Det er slitsomt å tenkte på noen hele tiden når de ikke er interessert Legger bare til at jeg fortsatt er litt håpløst forelsket, men det verste har heldigvis gitt seg Endret 6. juni 2015 av LoneWolf
RompeRusk Skrevet 6. juni 2015 #7 Skrevet 6. juni 2015 Kind of, siden han bor på helt andre siden av landet
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #8 Skrevet 6. juni 2015 Wow! Det var skummelt likt på min histore for ett års tid siden.. Det skumle er at jeg den dag i dag hadde sluppet alt jeg hadde i hendene om han ville hatt meg tilbake.. Tross alt som skjedde.. Kanskje det er han samme, jeg ville også sluppet alt jeg hadde og kommet løpende som deg... Vet at han så flere jenter før han fant den han er sammen med nå, kanskje du er en av de Anonymous poster hash: c3503...883
Broken_1988 Skrevet 6. juni 2015 #9 Skrevet 6. juni 2015 Kanskje det er han samme, jeg ville også sluppet alt jeg hadde og kommet løpende som deg... Vet at han så flere jenter før han fant den han er sammen med nå, kanskje du er en av de Anonymous poster hash: c3503...883 Hmm.. Det håper jeg jo da virkelig ikke.. Nei, jeg vet at han jeg holdt på med ikke holdt på med andre når vi holdt på. Han var for ærlig til å kunne lyve om det..
pompdelux Skrevet 7. juni 2015 #10 Skrevet 7. juni 2015 Håpløst forelsket ja.. Thats me. Nå har vi rotet i flere uker, men det gav seg for 14 dager siden.. Ikke hatt kontakt på 1 uke men på fredag fikk vi snakket sammen og nå er vi der at vi iallefall sender noen snap og kan kommunisere igjen.. Jeg kunne egentlig gjort alt for å vinne ham tilbake men vet ikke helt hvordan jeg skal gripe det an. Jeg VET han liker meg godt, så det er ikke det det står på.. Bare hele settingen rundt som har ødelagt en del...
SmartA Skrevet 7. juni 2015 #11 Skrevet 7. juni 2015 Har vært betatt av en jeg jobber med siden jeg begynte å jobbe der jeg jobber. Han har vært opptatt, fram til for litt under et år siden. Da hadde vi en kort affære, som ikke endte helt bra, av diverse grunner. I helga har vi hatt sommerfest, og da fikk vi snakka skikkelig sammen for første gang siden vi drev på. Jeg er rett og slett skikkelig, skikkelig satt ut av denne mannen, og jeg har grunn til å tro at han liker meg, men han er ikke klar for å involvere seg. Kjipt. Veldig, veldig kjipt.
Gjest Nosoul Skrevet 7. juni 2015 #12 Skrevet 7. juni 2015 Tja, om jeg er forelsket eller ei, det vet jeg sannelig ikke selv. Men jeg er voldsomt betatt av en som jeg møtte rundt februar/mars. For litt siden trodde jeg det verste hadde gitt seg, og "livet liksom gikk videre"... Men så PANG! så tar han kontakt og kom på besøk. Men jeg prøver å styre meg så godt det går. Prøver å ikke la følelsene ta helt overhånd, igjen, i tillegg til at jeg prøver å skru ned forventingene/forhåpningene så langt det lar seg gjøre. Ikke bare bare, men men.. Han er liksom that guy
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #13 Skrevet 7. juni 2015 Jeg er der selv. Møtt en helt fantastisk mann. Perfekt. Har det helt topp sammen. Men alt vi kan ha imot oss, har vi i mot oss. Han synes dette er like tøft som meg. Og det gjør det enda vanskeligere. Alle disse hindringene som står i veien for oss Vi har ikke gitt opp. Men vi begge vet vi burde. (ingen av oss er opptattet så det er ikke slike hindringer) Anonymous poster hash: 9a781...07d
Rosaprosa20 Skrevet 7. juni 2015 #14 Skrevet 7. juni 2015 Har kjent han jeg er forelsket i i tre år. For han er det uaktuelt at det blir oss siden han har vært kompis med eksen min. Han har fortalt meg mange ganger at han vil ha meg og at det skal bli oss, men det har bare vært tomme ord hver gang. Jeg vet han syns jeg er pen og at han liker meg som person, men vi er bare venner. Gode venner som prater om alt mulig, hver eneste dag. Nå dater han ei som ikke er myndig engang (han er selv 24). Det gjør så vondt når har prater om hvor fantastisk hun er når jeg vil ha han selv. Men jeg kan ikke si noe, for da ødelegger jeg vennskapet vårt.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #15 Skrevet 7. juni 2015 Hvor gamle er dere som skriver her? Anonymous poster hash: c3503...883 1
Gjest Nosoul Skrevet 7. juni 2015 #16 Skrevet 7. juni 2015 Hvor gamle er dere som skriver her? Anonymous poster hash: c3503...883 Hvor relevant er det? 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #17 Skrevet 7. juni 2015 Jeg møtte min drømmedame for ett år siden. Vi ble fantastisk gode venner, men hun var i et langvarig langdistanseforhold. Det endte med at det ble trøbbel i forholdet deres, så da flyttet hun til han, 600 mil unna meg. Vi beholdt kontakten, og snakker sammen ofte. Tidligere i år ble det slutt mellom de, og da fikk jeg det for meg at det var et tegn, siden vi er som skapt for hverandre. I alle fall i mitt hode. Hun kom på besøk til meg, og jeg trodde at det endelig skulle bli min tur. Men i løpet av besøket ble det klart for meg at hun ikke var over eksen, og jeg følte heller ikke de samme vibbene fra henne som sist jeg så henne, og da ble det til at jeg bestemte meg for å ikke gjøre noe med følelsene. Etter at hun reiste har jeg angret som en hund, så nå har jeg bare lyst til å bestille flybillett for å dra og besøke henne, og fortelle hva jeg føler. Men det blir litt kleint om jeg drar til henne, åpner meg opp, bare for å finne ut at det ikke er gjensidig. Da tror jeg hun hadde følt at det ble litt awkward og dumt at jeg var der. Klarer ikke å bestemme meg for hva jeg skal gjøre, for jeg er også livredd for at det skal ødelegge vennskapet vårt. Anonymous poster hash: 6d69a...45c
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #18 Skrevet 8. juni 2015 Jeg er forelsket i en på jobb, men han har kjæreste. Vi har hatt en helt spesiell kjemi som begge har prøvd å motstå. Forrige uke endte det likevel med at vi kysset. Han fortalte det til kjæresten sin og har nå brutt kontakten med meg. Vet at han liker meg, men han elsker kjæresten sin og ønsker ikke å bryte med henne. Det gjør så vondt! Anonymous poster hash: 9888f...be4
LadyL Skrevet 8. juni 2015 #19 Skrevet 8. juni 2015 Ja..tror ikke jeg heller er ulykkelig forelsket, men VELDIG betatt og svak for denne mannen er jeg..vi har visst om hverandre i mange år, men vi begynte ikke å snakke sammen før for 1,5 år siden. Vi møttes ganske intenst nå i starten av året og i 4 mnd, men så tok det plutselig slutt. Snakket litt inn i mellom, men vi har ikke møttes - før i helgen. I utgangspunktet var det bare sex(vi har ikke snakket om dette), men jeg må nok si at jeg ble betatt av han ila de mnd vi var med hverandre. Nå merker jeg at han vil at vi skal treffes igjen for sex, men jeg vet ikke hvor lurt det er. Jeg bør egentlig la vær å treffe ham, men så klarer jeg ikke fordi han er en sånn type mann som jeg liker, både personlig og når det gjelder utseende.
yomo Skrevet 8. juni 2015 #20 Skrevet 8. juni 2015 Uff,bra det ikke bare er meg.. Er ganske så betatt av en, men kan jo aldri bli noe der.. Han er opptatt.. Men om jeg noen gang kommer til å inngå et forhold igjen så vil jeg at han skal være like snill å grei som denne mannen.. Jeg er ikke så sosial av meg,men han får meg til å føle meg mye bedre.. Han er bare så god, å utsende kan jeg heller ikke klage på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå