Gå til innhold

Hvordan treffe noen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan går dere single jenter frem for å treffe menn? Jeg er ute etter noe seriøst og er ikke typen som går på byen og er i tillegg veldig sjenert. Trenger derfor tips til hvor jeg skal kunne treffe noen. Har prøvd Tinder men der er jo folk bare ute etter en ting virker det som...

Anonymous poster hash: 6447d...cf8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har prøvd Tinder, Sukker og å snakke med gutter på byen. Dessverre funker det ikke for meg å bare gå på date med noen og utvikle det til et forhold. Er mye mer naturlig når man henger sammen over lengre tid, f.eks i en vennegjeng eller på jobb. 

Anonymous poster hash: cd8f7...393
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan går dere single jenter frem for å treffe menn? Jeg er ute etter noe seriøst og er ikke typen som går på byen og er i tillegg veldig sjenert. Trenger derfor tips til hvor jeg skal kunne treffe noen. Har prøvd Tinder men der er jo folk bare ute etter en ting virker det som...

Anonymous poster hash: 6447d...cf8

Det er ikke sant, jeg er ikke ute etter noe useriøst og har skrevet det på profilen min. Jentene er forsatt like treige og lite snakkelig som vanlig.

Anonymous poster hash: e93d6...9fc

• Liker 1
Skrevet

Frivillig arbeid innen noe du interesserer deg for.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg treffer dem på universitetet, men det er vel ikke så aktuelt om du ikke studerer.

Anonymous poster hash: 5e089...b4b
Skrevet

Jeg treffer dem på universitetet, men det er vel ikke så aktuelt om du ikke studerer.

Anonymous poster hash: 5e089...b4b

Ja, samme, og gjennom venner. Han jeg er sammen med nå er i min utvidete vennekrets, noe som er veldig praktisk siden vi har mange felles venner.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg traff mannen min via match.com. Ellers er det jo greit å ha et aktivt og bra liv og å være den beste man kan. Mange hangler rundt og venter på at The One skal gi dem all livslykke.

Anonymous poster hash: b3081...769

AnonymBruker
Skrevet

De siste årene har det vært sukker, men bare rotet meg bort i dårlige menn.

Så nå er det pause fra datingen :)

Anonymous poster hash: c27f5...801
AnonymBruker
Skrevet

De siste årene har det vært sukker, men bare rotet meg bort i dårlige menn.

Så nå er det pause fra datingen :)

Anonymous poster hash: c27f5...801

Uff da, kan jeg spørre hvor mange du traff? Har hatt en profil der en stund uten å møte noen, og er litt skeptisk til at såpass mange av dem har vært der så lenge. Traff du dem flere ganger eller skjønte du med en gang at det ikke var noe særlig?

Anonymous poster hash: cd8f7...393

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke aktiv innen nettdating. Satser på å treffe noen i min utvidede vennegjeng, slik som nevnt over. Med det mener jeg at jeg er med på sosiale arrangement sammen med venner og kollegaer. Sommeren er perfekt til å samles ved stranden, ha en grillfest hjemme eller ta en lønningspils med gode kollegaer. Blir gjerne med på en blind-date med en venn av en venn. :)

Anonymous poster hash: 6a22f...45f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...