Vannmannen84 Skrevet 6. juni 2015 #1 Skrevet 6. juni 2015 Siden Valentine's Day har jeg vært forlovet med en vannmann. Bryllupet er til lørdag, men i dag leste jeg horoskopet vårt og nå er jeg ikke så sikker lenger. Der kom det fram at dette ikke er en tid for å binde seg, og at jeg må være tålmodig og ikke ta store avgjørelser. Jeg har vært usikker en stund, og dette ble for meg et tydelig tegn på at jeg bør lytte til magefølelsen. Hvordan bør jeg gå fram? Jeg har betalt mye, og er også glad i en fest. Det føles derfor ille å skulle avlyse nå én uke i forveien. I tillegg er jeg utrolig spent på gavene, og ser fram til å endelig få den kjøkkenmaskinen jeg har ønsket meg. Burde jeg vente til etter bryllupet for å ikke skape splid i familien, og er det lov å beholde gavene? Jeg kan kanskje ikke slå opp dagen etter, men hvor lenge bør jeg vente? 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #3 Skrevet 6. juni 2015 Dette er troll. Anonymous poster hash: 8c908...e40
Vannmannen84 Skrevet 6. juni 2015 Forfatter #6 Skrevet 6. juni 2015 Hva kan legen gjøre? Jeg tror kanskje jeg brukte horoskopet mest for å rettferdiggjøre det jeg føler. Det er vel bedre å gjøre det slutt, enn å leve i et ekteskap jeg ikke ønsker å være i? Jeg er bare så redd for familien og hva folk vil si.
MarianneE Skrevet 6. juni 2015 #7 Skrevet 6. juni 2015 Gratulerer med registrering på KG for disse to tulleinleggene. Håper det var bryet verdt. 1
Kvinneguide28 Skrevet 6. juni 2015 #8 Skrevet 6. juni 2015 (endret) Siden Valentine's Day har jeg vært forlovet med en vannmann. Bryllupet er til lørdag, men i dag leste jeg horoskopet vårt og nå er jeg ikke så sikker lenger. Der kom det fram at dette ikke er en tid for å binde seg, og at jeg må være tålmodig og ikke ta store avgjørelser. Jeg har vært usikker en stund, og dette ble for meg et tydelig tegn på at jeg bør lytte til magefølelsen. Hvordan bør jeg gå fram? Jeg har betalt mye, og er også glad i en fest. Det føles derfor ille å skulle avlyse nå én uke i forveien. I tillegg er jeg utrolig spent på gavene, og ser fram til å endelig få den kjøkkenmaskinen jeg har ønsket meg. Burde jeg vente til etter bryllupet for å ikke skape splid i familien, og er det lov å beholde gavene? Jeg kan kanskje ikke slå opp dagen etter, men hvor lenge bør jeg vente? Jeg skjønner veldig godt hvordan du har det. Det er lett å flåse med TS sin tro på astrologi, spesielt hvis man ikke har noe særlig kjennskap til hva astrologi går ut på. I senere tid har imidlertid også forskerne fått øynene opp for stjernetegnets betydning for et vellykket partnerskap (se kilde: http://www.theatlantic.com/health/archive/2009/07/how-to-kill-a-lobster-humanely/21339/). Men når det gjelder bryllupet, så bør du absolutt ikke avlyse. Det kan godt være at dere, med tanke på deres gode kjemi, klarer å holde sammen. Jeg har flere venner som har trosset horoskopets råd og blitt sammen med en ny partner i en periode der horoskopet frarådet dette. Jeg har også flere venner som går godt sammen på tross av at de ifølge horoskopet skulle vært en dårlig match. For fire år siden var jeg i et bryllup til en tvilling og en steinbukk. Disse er fremdeles sammen -fire år etter. Hvem skulle trodd det? Hovedpoenget mitt er: Følg horoskopet, men ikke slavisk. Astrologer kan tyde stjernebildet feil(se kilde: http://blogs.agu.org/wildwildscience/2014/09/03/perspective-accuracy-meteorologists/) Lykke til Endret 6. juni 2015 av Kvinneguide28 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå